Minkä kappaleen sanat ovat tulleet mieleesi jossain sinulle tapahtuneessa tilanteessa?
Itselleni tuli kerran kapakassa ollessani mieleen "Mies jonka ympäriltä tuolit viedään".
Olin yksin itselleni vieraassa kaupungissa ja poikkesin baariin, jossa kaikki muut vaikuttivat olevan toisilleen tuttuja. Ainoat vapaat istumapaikat olivat pienen, korkeahkon pöydän ympärillä. Kaikki muut pöydät olivat täynnä ja tässä tyhjässä pöydässä oli ehkä 5-6 tuolia. Yksi kerrallaan tuolit katosivat ympäriltäni, kun kapakkaan illan mittaan ilmestyneet tyypit ottivat pöydästäni tuolin ja siirtyivät edelleen itselleen tuttuun porukkaan. Lopulta pönötin yksin siinä pöydässä ja muistin nuo laulun sanat. Alkoi naurattamaan ja oli pakko lähteä pois.
Kommentit (5)
Meni rahahommat pieleen, kun joskus kävin pankkiautomaatilla.
Nyt meni hermot ja sen kyllä huomaa... en tiedä miten jatkuu, tulee aina välillä mieleen esimerkiksi liikenteessä kun joku hermostuu ja painaa torvea agressiivisesti.
"Sun on aina saatava viimeinen sana, vaikka se ei johtaisi mihinkään..." - käy tilanteeseen kuin tilanteeseen. Olen ainoana miehenä töissä naisten "valloittamassa" työpaikassa.
Lainaus biisistä Joki Ei Jäädy Koskaan (Hanhiniemi)
Tämä ei pyörinyt mielessä, vaan soi oikeasti radiossa, kun tulin neuvolasta ekan kerran. Odotin yllätysvauvaani 20-vuotiaana. "katoaa aika, mä haluun sut, unohtuu paikka mä haluun sut, on vain se taika kun loppuu todellisuus" Tiedän, että lyriikat kertoo varmaan jostain ihastumisesta, mutta päätin tämän valossa pitää lapsen.
"Tää ei oo ihan haudan vakavaa, muutkin mokaa"
Töissä lauletaan usein :D