Voisitko elää talossa jossa on murhattu joku?
Tai muuta vastaavaa! Miksi/miksi et? Jos olisi pakko, niin mitkä olis tunnelmat?
Kommentit (55)
saisi airbnb avulla talon maksettua jos olisi kuuluisa murha
Voisin. Mutta en voisi asua talossa, missä on asunut joku huono työtön.
Voisin, koska en ole yhtään taikauskoinen, en esim. usko, että järkyttävästä tapahtumasta jää minkäänlaista "jälkeä" tilaan, jossa se on tapahtunut.
Asun talossa jossa edellinen asukas teki itsemurhan.
Asuin kämpässä, jossa edellinen asukas oli ampunut haulikolla päänsä kattoon ja jäljet olivat näkyvissä - maalattu vain kerros lateksia päälle. Joskus ajatus hieman kylmäsi, mutta ei se arkielämää isommin haitannut.
Eihän se henkirikos mihinkään vaikuta.
Toki 2000-luvulla ymmärrämme kaikki että taikausko on pelkää paskaa.
Asun asunnossa, jossa on tarinoiden mukaan asunut joskus joku työtön. Välillä tekee mieli täytellä kelan lappuja, vaikka olen työssä. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Asuin kämpässä, jossa edellinen asukas oli ampunut haulikolla päänsä kattoon ja jäljet olivat näkyvissä - maalattu vain kerros lateksia päälle. Joskus ajatus hieman kylmäsi, mutta ei se arkielämää isommin haitannut.
Hyi! Siis eikö jälkiä oltu edes pesty? Teillä oli verta katossa?
Vierailija kirjoitti:
Asun talossa jossa edellinen asukas teki itsemurhan.
Meidän talossa on aikoinaan 3 kuollut, mutta silti en pystynyt meneen taloon, missä äitini kuoli oudoissa olosuhteissa.
En tiedä, mutta ystävät etsi taloa ja olimme mukana katsomassa niitä ja yhdessä tuli yläkerrassa kammottava tunne tai ehkä pelottava olo.
Jälkeen päin kuulin siellä asuneen perheen jossa lasta oli pahoinpidelty pitkään pahasti ja pakosta mietin tuliko tunne siitä.
En ole "hörhö" vaan ehkä liiankin realistinen ja siksi jäänyt tuo mieleeni eli jos samalla tavalla tuntee kuoleman, niin ehkä en voisi asua.
Voisin, tuskinpa se sama tyyppi mua tulisi murhaamaan. En usko haamuihin/muuhun yliluonnolliseen.
No asun 1890-luvulla rakennetussa talossa, joten eiköhän näiden seinien sisään mahdu kaikenlaista. Parempi kun ei tiedä.
Mulla oli opiskeluaikana sohva jossa oli todennäköisesti veriroiskeita erään perhesurman jäljiltä.
En usko haamuihin minäkään. Mutta eikö kuitenkin tule vähän ikävä tunne kun mietit sitä uhria? Seisot ehkä siinä kohtaa missä se on vuotanut kuiviin? Ja kaikki se, mitä seinät ovat nähneet. Miettikää nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli opiskeluaikana sohva jossa oli todennäköisesti veriroiskeita erään perhesurman jäljiltä.
Nyt kun kirjoitin tän tähän niin vasta tajusin kuinka kammottavaa/inhottavaa tuo on. Silloin en sitä miettinyt sen enempää. Kaikki asiat tuntuu tavalliselta kun ne tulee sun elämään jotenkin eleettömästi ja arkisesti. Jopa kuoleman jäljet.
Asun talossa jonka olohuoneeseen isäni ampui itsensä. Ei haittaa mitenkään.
Voisin, se nyt ei vaan haittaisi jos on oikein kiva talo