Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kalliit stereot teidän miehellä on?

Vierailija
19.10.2017 |

Kirjoitin miehellä, koska ainakin meillä se on kaikki omat rahansa niihin laittanut. En kehtaa sanoakaan, mutta ainakin 20 k.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole stereoita.

Vierailija
2/13 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti paljon tuota kalliimmat. Niihin ei saa kukaan koskea. Milläs estät minä sanoin, kun ei ole niille omaa huonetta jonka saisi lukkoon. Siinäpä sitten kyylää koko ajan mihin taapero menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on moottoripyörä, toisilla vene, toisilla stereot. Onhan niistä iloa muillekin.

Vierailija
4/13 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole stereoita, mulla on. Mut miehellä  on tietokone jonka osiin se on laittanut vähintään saman summan kuin sun ukkos stereoihin, luultavasti  50% enemmän jopa.

Vierailija
5/13 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se olen minä joka panostaa laadukkaaseen musiikin kuunteluun ja myös laadukkaisiin kameroihin. Mies taas metsästää minkä ehtii.

Vierailija
6/13 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itella 400e. On oma hankkimat, moniosaset ja itse asentamat ei meinaa ukko tiia noista hommista mitaan. Aakkoset puuttuu ko telkkarilla surffaamassa.

Vierailija
7/13 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo 80-luvun viritinvahvistin varmaan kovin arvokas ole. Kaiuttimet ovat kotitekoiset, joten hinta on hankala arvioida.

Vierailija
8/13 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin miehellä, koska ainakin meillä se on kaikki omat rahansa niihin laittanut. En kehtaa sanoakaan, mutta ainakin 20 k.

Mulla pelkät johdot maksoi enemmän. Alkaa kyllä olla aika vanhat mutta hyvin soivat edelleen.

Vierailija
9/13 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edes ole stereoita - ainoastaan bluetooth-speaker ja kännyköistä sitten musiikkia. Ei ole tullut mieleenkään, että tarvitaan stereot. 

Vierailija
10/13 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on meidän kaikkien stereot, etä onko miehen osuus 1/5. Meillä stereot oli kalliit silloin kun ne ostettiin 20 sitten. Mutta on niitä sitten käytettykin eli luulen, että halvemmat olisi olleet kaalliiimmat, koska olisi jo pitänyt uusia ja koska olivat hyvät silloin niin ominaisuudet on riittäneet ihan hyvin. Tietysti jos niitä pitäisi toisen koko ajan päivittää ja ne ovat jotenkin pyhä lehmä niin silloinhan kyseessä on aikuisen rakas lelu. Vastaava kuin se, että 2:n traktoriin ei saa muut koskea. Meillä ei kuitenkaan ole näin. 

Vierailija
11/13 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on opittu ainakin se että stereolaitteet vanhenee, juuri tänä keväänä pistin kierrätykseen ainakin puolen tusinaa laitetta, dvd-soittimia, VHS-videot, joku vahvistin, radio yms. Suurin osa oli ihan ehjiä ja toimivia laitteita, mutta aika ajoi ohi eikä tullut enää käytettyä, parempi kun menee jollekulle joka oikeasti tarttee, enkä viittiny alkaa kaupittelemaan kun niistä ei saa mitään.

Kaiuttimet on tallessa, mutta vahvistin puuttuu, senkin ostan varmaan sit vasta joskus jos kerrostalosta muutan ok-taloon tmv.

Kaikki videot on tullut soitettua tietokoneelta jo useiden vuosien ajan, musiikit jo vuosikymmeniä.

Ihan kivoja laitteita, mutta ei niitä mielestäni liiemmin kannata alkaa keräilemään.

Vierailija
12/13 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikakalliit

Vierailija
13/13 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiteatteriin on tullut laitettua tietokoneet mukaan lukien ehkä n. 2500 € ja päivitystarpeita ei juurikaan ole. Sisustukselliset seikat on otettu huomioon, joten ainoastaan johtosotku on infernaalinen. :)