Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryppyinen kaulan kotihoito

Vierailija
19.10.2017 |

Huomasin tänään kaulani ihon muuttuneen löysäksi ja ryppyiseksi. Otin selvää kuinka hoitaa sitä edullisesti kotona. Pitää tehdä sekoitus aloegeelistä, oliiviöljystä ja hunajasta 1:1:1 ja säilyttää sekoitusta jääkaapissa. Voidetta hierotaan kaulaan aamuin illoin.

Tärkeämpiin menoihin voi valmistautua tekemällä kasvonaamion hunajasta ja kananmunanvalkuaisesta. Antaa olla sen iholla 15 minuuttia ja huuhdella pois ja laittaa sen jälkeen edellä mainittua voidetta. Keltuaisen voi myös käyttää hyväksi sekoittamalla sen shampooseen kun pesee hiuksia koska se vahvistaa niitä. Hiukset pitää pestä suhteellisen haalealla vedellä.

Kaikista vaikein osuus on kuitenkin "ryppytee" eli 1/2 tl kurkumaa, 1/2 tl inkivääriä ja puolen sitruunan mehu lämpimään veteen sekoitettuna hunajan kanssa kolme kertaa päivässä.

Kuten Elisabeth Arden totesi toivon olevan kauneustuotteen tärkeimmän ainesosa. Kokeilen tätä kuukauden ja sitten arvioin onko tapahtunut mitään. Onko kukaan muu kokeillut näitä konsteja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan hoitaa kaulaani ryppyisesti!

Vierailija
2/5 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa typo: piti olla ryppyisen kaulan kotihoito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan hoitaa kaulaani ryppyisesti!

Älä suotta tee samoja virheitä kuin minä eli ensimmäiset 45 vuotta ilman mitään hoitoa koko kaula ja nyt vimmatusti pitää miettiä kotihoitokonsteja koska ei ole varaa kosmetologille eikä plastiikkakirurgille.

Muutenkin ne kerrat, jolloin olen käynyt kosmetologilla ovat olleet pettymyksiä koska osaisin itsekin pestä, kuoria, naamioida ja hieroa kasvoni. Älytöntä rahanmenoa!

Vierailija
4/5 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään muulla samoja ongelmia kuin minulla?

Vierailija
5/5 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyjenvastainen "tee" juotu. Olipa vinkeän makuista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä