Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

#metoo Minua ei ole koskaan ahdisteltu, olenko siis niin luotaantyöntävä?

Vierailija
18.10.2017 |

En ole koskaan kuvitellutkaan olevani missiainesta, mutta tämä #metoo-jupakka vetää ihan hiljaiseksi. Ei minua ole koskaan kourittu, ei lääpitty, ei puhuteltu asiattomasti tai seksuaalissävytteisesti vihjaillen. Jotenkin käy kateeksi, kun tuntuu, että kaikki naiset ovat saaneet tuollaista kohtelua osakseen, vaikkei se olekaan toivottua. Jotenkin ajattelen, etten ole edes ahdistelun arvoinen, olen niin ruma, että ketään ei kiinnosta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit kokenut, tietäisit että se ei tee oloa tippaakaan kauniiksi vaan turvattomaksi ja arvottomaksi.

Vierailija
2/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita faceen #notme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo on jotain niin tyhmää ettei mitään rajaa. Ole onnellinen, että olet säästynyt ahdistelulta. Ei se ole mitään muuta kuin vallankäyttöä ja alistamista, eikä välttämättä liity mitenkään viehättävyyteen. Äijät kähmivät puolustuskyvyttömiä lapsia ja nuoria, ei sen kummempaa.

Vierailija
4/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuvitellutkaan olevani missiainesta, mutta tämä #metoo-jupakka vetää ihan hiljaiseksi. Ei minua ole koskaan kourittu, ei lääpitty, ei puhuteltu asiattomasti tai seksuaalissävytteisesti vihjaillen. Jotenkin käy kateeksi, kun tuntuu, että kaikki naiset ovat saaneet tuollaista kohtelua osakseen, vaikkei se olekaan toivottua. Jotenkin ajattelen, etten ole edes ahdistelun arvoinen, olen niin ruma, että ketään ei kiinnosta.

Ei se ole kunnia-asia eikä sitä tehdä vain "kauniille". Pikemminkin sä ehkä vaikutat siltä, että osaat puolustautua. Itsetunto kunnossa tms. Mulla ainakin ahdistelun määrä romahti kun kasvoin aikuiseksi ja sain itseluottamusta ja rohkeutta. Kai ne jotenkin haistaa sen ettei kannata, se nostaa metelin tms.

Vierailija
5/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit kokenut, tietäisit että se ei tee oloa tippaakaan kauniiksi vaan turvattomaksi ja arvottomaksi.

En sitä väitäkään. Mutta itsetunnolle on mielestäni vieläkin musertavampaa olla vastenmielinen ja luotaantyöntävä, nainen, ketä kukaan ei halua.

Vierailija
6/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä rumia ja lihavia ei ahdistella ei sanallisesti eikä muutenkaan. Se on valitettava totuus.

Vierailija
7/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvinkin elää ilman kokemustani kun tulin raiskatuksi jonka jälkeen sai vuosia kerätä itseänsä.. Se häpeä ja itseinhon tunne on sanoinkuvaamaton.

Vierailija
8/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole minuakaan ahdisteltu. En ole lihava enkä erityisen rumakaan, ihan tavallinen.

Tai ehkä en vaan ole huomannut. Sen verran tiheään sitä ilmeisesti tapahtuu.

Vierailija
9/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita faceen #notme

Yhdellä FB-kaverilla (miehellä) oli tänään tämä päivitys :D

Joku toinen mies oli siihen kommentoinut #meneither

Vierailija
10/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ahdistele viehättävänä pitämäänsä tai arvostamaansa ihmistä. Ahdusteluhan tekisi jatkossa suhteen tai muun kanssakäymisen mahdottomaksi. Siksi miehet ahdistelevat mielestään mitättömiä ihmisiä, lapsia, tuntemattomia ohikulkijoita..

Vierailija
11/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä rumia ja lihavia ei ahdistella ei sanallisesti eikä muutenkaan. Se on valitettava totuus.

En ole samaa mieltä. Olen joutunut ahdistelun kohteeksi niin sanallisesti kuin fyysisesti useampaan kertaan vaikka olen huomattavan lihava (115kg/170cm). Olen siis nelikymppinen nainen, eli en mikään juniori enää.

Vierailija
12/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

#illridewithyou

Vierailija
13/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin olisit kateellinen että toinen on raiskattu. Hakeudu hoitoon.

Vierailija
14/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään valitettavaa siinä. Tuo on läskinäolossa itseasiassa parasta. Tiedän naisia jotka tykkäävät olla lihavia ihan siksi, että saa olla rauhassa. Tietysti jos oikein huomiotaherättävän lihavaksi alkaa niin se häirintä alkaa eri muodossa.

Vierailija
15/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta julkisuudessa rumat ja lihavat naiset syyttävät miehiä kaikkein kärkkäimmin kaikenlaisesta ahdistelusta ja muusta. Mikä sitten lie totuus...

Vierailija
16/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tuttaa taas kerran koko tällainen kampanja. Toki ymmärrän, jos joku ihan oikeasti on tullut uhkaavasti iholle, mutta kun suurin osa näistäkin osanottajista on sellaisia, joilla se ahdistelu on jäänyt muutamaan pippelinkuvaan Tinderissä. Mutta kun nyt vaan on niin muodikasta uhriutua ja lähteä kaikkiin somevillityksiin mukaan. Jos minulle lähetetään Tinderissä kuva k*rvästä, naurahdan vain miehen typeryydelle ja jatkan eteenpäin, that's it. Sama pätee myös epätoivoisiin iskuyrityksiin tosielämässä.

Somessa tyhmyys tiivistyy.

Vierailija
17/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu itse.

Olisikohan kuitenkin pientä eroa perään saadulla vislauksella ja raiskauksella? Itse helotan aina posket punaisena loppupäivän jos joku sattuu viheltelemään minulle :D

Vierailija
18/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu itse.

Olisikohan kuitenkin pientä eroa perään saadulla vislauksella ja raiskauksella? Itse helotan aina posket punaisena loppupäivän jos joku sattuu viheltelemään minulle :D

Koska et ymmärrä mistä siinä on kyse vaikka se tähänkin ketjuun on kerrottu. Olet siis imarreltu kun toinen ei pidä sinua ihmisenä.

Vierailija
19/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu itse.

Täälläkin ollut monta keskutelua aiheesta ja luulet että kyse on jostain vislauksesta. Antaa olla, olet tyhmä tai trolli.

Vierailija
20/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rumiakin ahdistellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi