Miksi ihmiset marisee huonosta asiakaspalvelusta?
Kommentit (3)
Väärin. Niin kauan kun asiakkaat valittaa ja marisee, on asiat hyvin. Päinvastoin, Suomessa pitäisi asiakkaiden marista vielä tuplasti enemmän. Valittakaa.
Ilman palautetta ei mikään koskaan kehity.
Aspa joka valittaa asiakaspalautteesta on vain tietämätön ja pitäisi hävetä ammattitaidottomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Niin kauan kun asiakkaat valittaa ja marisee, on asiat hyvin. Päinvastoin, Suomessa pitäisi asiakkaiden marista vielä tuplasti enemmän. Valittakaa.
Ilman palautetta ei mikään koskaan kehity.
Aspa joka valittaa asiakaspalautteesta on vain tietämätön ja pitäisi hävetä ammattitaidottomuutta.
Ehkä sinulle uusi asia, mutta palaute on ihan eri asia kuin valitus tai marina.
Nii-in