Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu ihan kauhean hajuiset pierut?

Vierailija
18.10.2017 |

En uskalla piereksiä kenenkään seurassa. Mulla on ihan normaali ruokavalio. Välillä otan pari kaljaa mutta ei mulla keliakiaakaan ole. Ihan järkyttäviä ummehtuneen kananmunapaskan hajuisia pieruja. Lääkärissä pistettiin tutkimuksiin mutta ei ole ärtyneen suolen oireyhtymä. Ei osannut sanoa, mikä on vikana. Tuntui pitävän psyykkisenä ongelmana. Apuja, neuvoja, pliis!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea Talo!

Vierailija
2/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasit hajua kananmunamaiseksi. Mädän kananmunan haju pieruissa on merkki laktoosi-intoleranssista. Kokeile olla ilman maitotuotteita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aiheuttaa valkosipuli vatsanpoltetta ja hirveät kaasupäästöt. Pitkään meni, ennenkuin syy löytyi. Kolme kertaa tähystettiin yläkautta, keliakian poissulkemiseksi mutta sekin oli vähän epämääräistä. Jotain polyyppeja ne tutki ja lopullinen tuomio oli "osittainen villusatrofia", syy täysin epäselvä. Sokerirasituskoekin tehtiin. Tiesin, että saan yhdestä chilimausteesta oireet jos sitä laittaa ruokaan runsaasti. Monta vuotta kuvittelin sen johtuvan siitä tulisuudesta mutta kun tavasin purkin kylkeä niin eikös siihenkin oltu sotkettu valkosipulia. Ja sitä valkosipulia on melkein joka valmisruuassa. Kai sillä on hyvä peittää muuten olematon maku. Ihan pieni määrä ei tunnu haittaavan, siksi se ongelma olikin niin vaikea löytää ja toisaalta siksi, että kun en erityisemmin tykkää valkosipulista, en juuri käyttänyt sitä itse kokatessa - paitsi vahingossa.

Vierailija
4/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa ihan hirveitä tänään; alkaa raikkaan kananmunaisena mutta pitkäkestoisena jälkihajuna 'roskiksessa muhiva paskavaippa' :o Onneksi olen tänään yksin kotona

Vierailija
5/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihan syönti.

Vierailija
6/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio vaikuttaa. Minua pierettää gluteenia sisältävät viljat, liottamattomat kuivatut hedelmät, jos syön runsaasti.

Tietyt hedelmät, kuten nektariinit, omenat, jos syö reilusti. Ylikypsät hedelmät!

Kauhean hajuiset pierut kertovat suoliston epätasapainotilasta. Sain tänä syksynä flunssan, kun oli näitä pahoja pieruja ollut tovin aikaa 😞

Minua ei pieretä pavut, herneet, sipulit yms.

Yksilöllistä mikä villitsee suoliston.

Kiusallinen tilanne.

Vierailija
7/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihan syönti.

Niinkutsutut lihapierut on kyllä kammottavia. Haisee sille itselleen, eli mädälle lihalle.

Vierailija
8/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö lihaa ja minullakin on joskus kamalan hajuisia pieruja 😝

Vierailija
9/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, lääkäri kirjoitti myös Temestaa mulle tähän vaivaan. En ole vielä hakenut apteekista enkä haekaan, eikös niissä pillereissä käytetä laktoosia sidosaineena? Ja nehän on jotain huumeita muutenkin. Ap

Vierailija
10/21 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämäsi ravinto,suolesi kunto ja sen bakteeri-kulttuuri. Olet sitä mitä syöt.

Vierailija
11/21 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh taas löyty folio lakki näemmä. Koitappas tuo nocebo efekti lähtee selittää lukemattomille eläimille jotka jättää ripulivanan heti peräänsä kun antaa maitoa.

Vierailija
12/21 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hätä? Oma pieru haiseee aina parhaimmalle.

Hyvä tapa on pieraista kouraan ja tarjota ystävälle hienot henut

Vierailija
13/21 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lannan koostumuksesta johtuu.

Vierailija
14/21 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sain mainioita vinkkejä, mitä syödä, kun haluan pieruistani tosi ikimuistettavia hisseihin, kokoushuoneisiin, vessoihin ym. yhteistiloihin muiden iloksi.

Vierailija
15/21 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pierettää kaikki kasvikset etenkin palokasvit eli herneet ,lanttu , kaikki kaalit myrkkyä mun mahalle ikävä kyllä kärsin ärtyneestä paksusuolesta kasvikset turvottaa en voi niitä paljon syödä

Vierailija
16/21 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä olet syönyt. Syö vaikka eineslihapullia ja uita ne jossain valmiissa valkosipulikastikkeessa. (Salaattikastikkeet yms.)

Vierailija
17/21 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla makeutusaineet, varsinkin ksylitoli, tekevät pahimmat pierut. Eivät niinkään löysytä mahaa vaan kun on tarpeeksi pierettänyt menee maha ennemminkin ummelle.

Vierailija
18/21 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta peliin.

Vierailija
19/21 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broilerpyörykät ja olut. Jotain tummaa rommia päälle. 

Kyllä lähtee.

Vierailija
20/21 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hätä? Oma pieru haiseee aina parhaimmalle.

Hyvä tapa on pieraista kouraan ja tarjota ystävälle hienot henut

Lämmin kuppi.

Tytöt tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme