Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja olen toteuttanut #metoo-kampanjaa täydellisesti koko elämäni

Vierailija
18.10.2017 |

Olen ylpeä itsestäni. Olen vakuuttunut, että mikä tahansa kommenttini vieraalle naiselle kadulla, baarissa tai harrastuksissa olisi epätoivottu. En pysty kuvittelemaan tilannetta, että nainen haluaisi minun seuraani tai parisuhdetta kanssani. Siksi olen pidättäytynyt kaikesta kanssakäymisestä naisten kanssa jo yli 10 vuotta, 25 vuotiaasta saakka.

Kommenteissa tarjoan teille mahdollisuuden kiittää minua; miestä, joka ei koskaan häiritse naisia. Tähän joku jo vastaakin, ettei siitä tarvitse kiitellä, mutta koska #metoo:n mukaan häirintää on valtavasti, niin pieni kiitos meille miehille, jotka emme koskaan häiritse, lienee paikallaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siinä käsityksessä että juuri ne miehet häiritsevät, jotka eivät saa sitä huomiota muuten naisilta.

Vierailija
2/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen samaa naisena (miehetkin kokee häirintää). Kiittäkää myös minua.

Vierailija
4/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuli.

Vierailija
5/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää ainakin ehdottaa panemista

Vierailija
6/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, olen toteuttanut vastaavaa pidättäytymällä kanssakäymisestä miesten kanssa aina siitä lähtien, kun ei ole enää koulun jälkeen ollut pakko puhua miesopettajille.

Vierailija
7/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja olisi varmaan pitänyt kiittää niitä luokkakavereita, jotka eivät koulussa kiusanneet vaan tyytyivät vain katsomaan sivusta. Koska ahdistelemattomuus ja kiusaamattomuus eivät ilmeisesti ole oletuksia vaan etuoikeuksia.

Itse asiassa kerran multa kerjättiin karkkia lauseella "mä en oo koskaan kiusannu sua". Whop-di-doo, pitäähän siitä palkita.

Vierailija
8/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja olisi varmaan pitänyt kiittää niitä luokkakavereita, jotka eivät koulussa kiusanneet vaan tyytyivät vain katsomaan sivusta. Koska ahdistelemattomuus ja kiusaamattomuus eivät ilmeisesti ole oletuksia vaan etuoikeuksia.

Itse asiassa kerran multa kerjättiin karkkia lauseella "mä en oo koskaan kiusannu sua". Whop-di-doo, pitäähän siitä palkita.

Ehkä sinua kiusattiin siksi, että olet tuommoinen pelle. En nimittäin puhunut mitään sivusta katsomisesta.

Vierailija
9/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinua kiusattiin siksi, että olet tuommoinen pelle. En nimittäin puhunut mitään sivusta katsomisesta.

Kaikkea ei tarvitse ottaa aivan kirjaimellisesti pelle. Tuo kommentti ei liittynyt aloitukseen, mutta siihen kylläkin miten he käyttäytyivät. Sen sijaan tuo viimeinen palkitsemiskohta liittyy suoraan aloitukseen.

Vierailija
10/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on pelle. Ei mut ahdistelu on siis aina ahdisteltavan vika ja kiusaaminen kiusatun vika, aivan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi