Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilasin ilmapiirin ihastumalla

Iiitu
18.10.2017 |

Sain työkaverikseni itseäni (42 v.) noin 10 vuotta vanhemman miehen puolisen vuotta sitten. Mies on seurallinen, asiantunteva ja pidetty sekä melko komea. Ihastuinkin mieheen jo muutaman viikon jälkeen ja aloin hakeutumaan enemmän hänen seuraansa.

Aluksi hän oli ystävällinen minulle, mutta huomasin aika pian, että hän alkoi välttämään minua, ilmeisesti ihastukseni näkyi liian selvästi läpi ja hän ei pitänyt lähestymisyrityksistäni. Nyt olemme jo tilanteessa jossa hän selvästi välttelee minua, ei edes tervehdi vaan katsoo muualle ja jopa peruu palavereja joissa olisimme yhdessä (emme kahdestaan).

Sain juuri tietää, että mies on naimisissa (ei käytä sormusta) ja yllä mainittujen seikkojen sekä tuon vuoksi ihastukseni on laantumaan päin. Nyt olen lähinnä ahdistunut siitä, että olen pilannut ilmapiirin työpaikalla välillämme ja se haittaa jo työntekoa, haluaisin palata takaisin alkuun ja tehdä kaiken toisin. Olisin ihan tyytyväinen normaaleihin väleihin kuten muidenkin työkavereiden kanssa. Miten voisin korjata tilannetta, pyydänkö käytöstäni anteeksi vai pahentaako se asiaa? Selitänkö, että en tiennyt hänen olevan varattu? Vai alanko vain etsimään uutta työpaikkaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiitu kirjoitti:

Sain työkaverikseni itseäni (42 v.) noin 10 vuotta vanhemman miehen puolisen vuotta sitten. Mies on seurallinen, asiantunteva ja pidetty sekä melko komea. Ihastuinkin mieheen jo muutaman viikon jälkeen ja aloin hakeutumaan enemmän hänen seuraansa.

Aluksi hän oli ystävällinen minulle, mutta huomasin aika pian, että hän alkoi välttämään minua, ilmeisesti ihastukseni näkyi liian selvästi läpi ja hän ei pitänyt lähestymisyrityksistäni. Nyt olemme jo tilanteessa jossa hän selvästi välttelee minua, ei edes tervehdi vaan katsoo muualle ja jopa peruu palavereja joissa olisimme yhdessä (emme kahdestaan).

Sain juuri tietää, että mies on naimisissa (ei käytä sormusta) ja yllä mainittujen seikkojen sekä tuon vuoksi ihastukseni on laantumaan päin. Nyt olen lähinnä ahdistunut siitä, että olen pilannut ilmapiirin työpaikalla välillämme ja se haittaa jo työntekoa, haluaisin palata takaisin alkuun ja tehdä kaiken toisin. Olisin ihan tyytyväinen normaaleihin väleihin kuten muidenkin työkavereiden kanssa. Miten voisin korjata tilannetta, pyydänkö käytöstäni anteeksi vai pahentaako se asiaa? Selitänkö, että en tiennyt hänen olevan varattu? Vai alanko vain etsimään uutta työpaikkaa?

Totuus tekee vapaaksi! Ehdoita kahdenkeskeistä keskustelua hänelle, ja sopikaa juttu. Ihastuminen on ihan normaalia, eikä siinä ole mitään hävettävää, vaikka mies ei nähtävästi ole siihen osannut suhtautuakaan. Ei tuon takia kannata työpaikkaa vaihtaa.

Vierailija
2/6 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puoli vuotta meni kunnes tajusit olevasi tyrkky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän vuoksi miehillä ja naisilla pitäisi olla omat työpaikkansa, koulunsa jne.

Se sinänsä luonnollinen miehen ja naisen välinen jännite todella pilaa monet ilmapiirit.

Vierailija
4/6 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sormusta sormessa tarkoittaa samaa kuin sinkku ja silloin voi vapaasti vamppailla ketä vain. Ok.

Vierailija
5/6 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä miestä on selvästi ahdisteltu nyt sun toimesta. Hän voi kertoa nyt oman kokemuksensa työpaikan nuoremman naisen seksuaalisesta ahdistelusta metoo:hon.

Vierailija
6/6 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos te työpaikka-ihastujat hakisitte seuraa tinderistä ja keskittyisitte ihan vaan työn tekoon työpaikalla. Ja jos on ihan akko ihastua työpaikalla niin selvittäkää edes siviilisääty ennen vonkaamisyrityksiänne.

Ps. Jos mies työpaikalla on sulle mukava ja kiva se EI tarkoita kiinnostusta silleen. Jotkut vaan on mukavia ja kivoja tyyppejä ihan kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi