Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

terkut vegaanilta

Vierailija
18.10.2017 |

Heippa, tässä Vilma Vegaani!

Mä en muuten ollenkaan arvostele muiden syömisiä. Itse oon siis vegaani, ja on ihan kummaa, et mun syömisiä arvostellaan. Aina ja kaikkialla. En arvostele, mut mä oon muuten superterve, koska oon vegaani. Jotkut vegaanit arvostelee lihansyöjiä, mut en mä. Mä oon avarakatseinen. Kyl kaikki saa syödä vaikka sit niitä raatoja, ja saada huonon ruuansulatuksen, en mä arvostele, vaikka ne tuhoo ympäristön. Ihan on kuule tuolla ulkona jo kuunmaisemaa, kun syötte raadonsyöjät lihaa. Mut mä en arvostele. Soija on muuten hyvää. Menee aina ihan täydestä jauhelihana. Mä oon aina yrittänyt tarjota sitä raadonsyöjille, mut eihän ne synnintekijät syö, vaikka mä vakuutan sen olevan jauhelihaa. Tai kyl yks Make kerran söi, kun se on laktovegaani, joka tietty on väärin, kun se juo tissimaitoa. Mut mä en arvostele.

Muistakaa! Yks vegepäivä viikossa! Ja maailma pelastuu!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti sulle tästä avautumisesta! Ihan mun suusta. On ihan kauheeta, kun lihansyöjät meitä haukkuu. Emmä niitä tappajia mitenkään syytä. Kyllä mä niiden surkeeta elämää siedän.

Vierailija
2/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuten ollenkaan arvostele muiden syömisiä. Itse oon siis vegaani, ja on ihan kummaa, et mun syömisiä arvostellaan. Aina ja kaikkialla. En arvostele, mut mä oon muuten superterve, koska oon vegaani. Jotkut vegaanit arvostelee lihansyöjiä, mut en mä. Mä oon avarakatseinen. Kyl kaikki saa syödä vaikka sit niitä raatoja, ja saada huonon ruuansulatuksen, en mä arvostele, vaikka ne tuhoo ympäristön. Ihan on kuule tuolla ulkona jo kuunmaisemaa, kun syötte raadonsyöjät lihaa. Mut mä en arvostele. Soija on muuten hyvää. Menee aina ihan täydestä jauhelihana. Mä oon aina yrittänyt tarjota sitä raadonsyöjille, mut eihän ne synnintekijät syö, vaikka mä vakuutan sen olevan jauhelihaa. Tai kyl yks Make kerran söi, kun se on laktovegaani, joka tietty on väärin, kun se juo tissimaitoa. Mut mä en arvostele.

Muistakaa! Yks vegepäivä viikossa! Ja maailma pelastuu!

Lainaten tästä "Mä en muuten ollenkaan arvostele muiden syömisiä"  "En arvostele" MUTTA sitten kirjoitat "kun syötte raadonlihaa ja mut eihän ne synnintekijät syö" Eikö tämä ole vähän niinkuin arvostelua... Aika tekopyhää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Päivän Provoksi valittiin juuri...

Vierailija
4/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli viittaat minun viestiin, perustele millä tavalla provo? tuo oli täydellinen argumentti koska ei tuossa ole mitään järkeä sanoa itseään "suvaitsevaiseksi" lihansyöjiä kohtaan ja sit tyyliin samaassa lauseessa haukkua ne :D järki käteen nyt hei

Vierailija
5/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuten ollenkaan arvostele muiden syömisiä. Itse oon siis vegaani, ja on ihan kummaa, et mun syömisiä arvostellaan. Aina ja kaikkialla. En arvostele, mut mä oon muuten superterve, koska oon vegaani.

Se että olet superterve ei muuten mitenkään johdu siitä että olet vegaani. Meitä sekasyöjiä on paljon enemmän jotka ovat terveitä. Kasvissyöjät ovat sairaampia kuin sekasyöjät tilastojen mukaan.

Olet superterve vaikka olet vegaani.

Vierailija
6/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli viittaat minun viestiin, perustele millä tavalla provo? tuo oli täydellinen argumentti koska ei tuossa ole mitään järkeä sanoa itseään "suvaitsevaiseksi" lihansyöjiä kohtaan ja sit tyyliin samaassa lauseessa haukkua ne :D järki käteen nyt hei

Avaus on provo, ei sinun vastauksesi.

Vierailija
7/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan, minun moka :P

Vierailija
8/9 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka jollakin voi mennä vegaanit taas näin pahasti tunteisiin...

Vierailija
9/9 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka jollakin voi mennä vegaanit taas näin pahasti tunteisiin...

No onhan tuollainen nyt aika ärsyttävää. Syödään pelkät kasvikset ja liha menee hukkaan.