Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen korrelaatio elämän epätasapainolla on mieleterveyteen?

Vierailija
18.10.2017 |

?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun tulisi tosin märitellä elämän epätasapaino. Miten sinä sen määrittelisit?'

ap

Vierailija
2/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mielenterveys on varsin huonolla tolalla, vaikka elämä on kaikin puolin tasapainossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota-alueilla ja köyhissä maissa on eniten traumatisoituneita ja masentuneita joten korrelaatio on positiivinen.

Vierailija
4/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys on harhaanjohtava termi. On olemassa erilaisia käsityksiä todellisuudesta.

Vierailija
5/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveys on harhaanjohtava termi. On olemassa erilaisia käsityksiä todellisuudesta.

Mitä tämä tarkoittaa? Luuletko olevasi mieleltäsi terve vaikka supon salaliitot piinaa?

Vierailija
6/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Ja haluaisin etttä keskustelu pysyisi asialisena. Olen saanut sellaista v"ttuilua osakesni ihan tarpeeksi tässä elämässä enkä tahdo mitään pahaa.

ap

Vierailija
7/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä luulin olevani ihan paskana ja hoin haluavani kuolla. Mutta kas kummaa, kun olen alkanut saada elämäni katastrofit purettua yksi kerrallaan, huomaan ettei kummassakaan ole mitään perää. Minähän olen oikeasti vahva ja joustava ihminen. Sitä vain ei huomaa, kun päällä on kasa paskaa.

Vierailija
8/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tietää missä elämän vaiheessa. Kehityspsykologian kannalta katsottuna varhaislapsuus ohjelmoi myöhempää kykyä kestää tulevia stressitekijöitä ja niistä on tehty ihan fiksujakin tutkimuksia.

Vierailija
9/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä luulin olevani ihan paskana ja hoin haluavani kuolla. Mutta kas kummaa, kun olen alkanut saada elämäni katastrofit purettua yksi kerrallaan, huomaan ettei kummassakaan ole mitään perää. Minähän olen oikeasti vahva ja joustava ihminen. Sitä vain ei huomaa, kun päällä on kasa paskaa.

Huomasin itse sen että kun masennuin ja elin psykoosissa niin se oli sellianne ikäänkuin oravanpyörä. 99,9 prosenttia aivot jauhoivat sitä samaa pas"kaa ja kaikki energia ja aika menivät siihen (mutta toki siihen jollakin tavalla sopeutui). Jotenkin ajaellut sitä vähän niin että kun aivot eivät saa muuta työtä niin jatkuvasti se on kiinni siinä negatiivisessa ajatusvirrassa, laajentaa, syventää ajatusta, ikäänkuin kaija koon sanoin siitä muodostuu oma huone sille.

ap

Vierailija
10/10 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi tietää missä elämän vaiheessa. Kehityspsykologian kannalta katsottuna varhaislapsuus ohjelmoi myöhempää kykyä kestää tulevia stressitekijöitä ja niistä on tehty ihan fiksujakin tutkimuksia.

Minä taas uskon siihen että stressitekijöitä on helpompi kestää ja käsitellä kun ne jakaantuvat pienempiin osiin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän