Olikohan se mies varattu, Lpr..
En olisi alkanut suhdetta, jos olisin tiennyt. Nyt jälkikäteen tässä muutaman päivän mietittyäni aloin vahvasti epäillä, että mies on jonkun toisen mies. Vapaa sanoi olevansa, tietenkin ja piti tiiviisti yhteyttä. Joku vaisto yritti varottaa, mutta en kuunnellut sitä tarpeeksi. Olen pahoillani. Sanoi olevansa lapseton, mutta nyt en ole enää siitäkään varma. Olin jo pari kertaa lopettamassa suhdetta, mutta puhui takaisin.
Eipä ollutkaan niin kiva mies, kuin alkuun vaikutti.
Kommentit (37)
EI ollut. Minua pari cm pitempi ja olen itse 173 cm.
Tinderissä ne varatut hakee seuraa. Huomattu on.
Kerro lisää. Tatuointeja, ulkonäköä?
Voi ei. Ilmeisesti vaistosi osui oikeaan sitten. Arvostan selkärankaasi. Monille olisi ihan sama, onko varattu vai ei :(
Vierailija kirjoitti:
Etunimen eka kirjain?
No mitä väliä, kun oikea pelimies on milloin Pete, milloin Kake, Rane, Masa, Jykä, Jokke.....
Ap täällä. Pituuden jo kerroin aiemmin. Hoikka , enemmän hiljainen, kiltin oloinen, ollut kerran naimisissa ja kerran avossa (lapsia ei kertoman mukaan itsellään, mutta mistä nyt mitään enää tietää)
Sinnikkäästi piiritti, mutta tuskin olen ainoa.
Nyt kun mietin lähettämiään kuvia kodistaan ym, niin kyllä niissä näkyy naisen käden jälki. Ja kyseessä ei todellakaan ole äitinsä.
Ulkonäkö ja luonteen ensivaikutelma pettää.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Ilmeisesti vaistosi osui oikeaan sitten. Arvostan selkärankaasi. Monille olisi ihan sama, onko varattu vai ei :(
Kiitos. Olisi pitänyt nyt jälkiviisaana kuunnella itseäni. Miehessä oli jotain pielessä ja yritti oikeastaan joka asian kääntää seksiaiheeseen. ap
Vierailija kirjoitti:
Lpr:sta vai Lpr:ssa?
Sta. ap
Nyt joku muu lady nauttii miehestä :)
Jos miehelle ei voi soittaa silloin, kun itse haluaa tai vastaa viesteihin hitaasti ja joskus tulvimalla ,on hyvin todennäköistä, että miehellä on vaimo elämänkumppanina.
Tapaamiset menee miehen ehdoilla muualla kuin miehen kotona.
Ei puhu mitään tulevaisuudesta, onahn se vaimon kanssa.
Seksi maistuu uuden kanssa.
Yhteydenpidot loppuu kuin seinään, kun jää kiinni.
Siis ymmärsinkö aloituksen oikein, että et edes tiedä, onko mies varattu vai ei, mutta haukut häntä nettipalstalla koska "vaistosi sanoo", että on varattu? Mitä hittoa.
Luultavasti, oliko pitkä?