Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko käyneet ottamassa botoxia cityklinikalla helsingissä?

Vierailija
18.10.2017 |

Mielipide? sujuiko hyvin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Ei mitään ongelmia, mutta paremmat lopputulokset olen saanut Estemedillä (Siilitiellä). Ja halvempi hinta. Ei siellä mitään asiakaspalvelua ole, mutta lääkäri on taitava pistäjä ja lopputulos on aina ollut hyvin luonnollinen.

Vierailija
2/5 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu, kun on botoxit naamassa? Minua ei kiinnosta ulkonäkö vaan tuntu, joten en voi ottaa botoxia, jos se vaikka tuntuisikin pahalta. Onko botox onnistunut, jos näyttää hyvältä vai tuntuuko se silloin myös hyvältä? Onko kenelläkään kokemusta pitempiaikaisesta botoxin käytöstä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Bruksismiin ei ole mulla auttanut. 400 euroa vain meni.

Vierailija
4/5 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu, kun on botoxit naamassa? Minua ei kiinnosta ulkonäkö vaan tuntu, joten en voi ottaa botoxia, jos se vaikka tuntuisikin pahalta. Onko botox onnistunut, jos näyttää hyvältä vai tuntuuko se silloin myös hyvältä? Onko kenelläkään kokemusta pitempiaikaisesta botoxin käytöstä?

Olen ottanut otsaan kolme vuotta. Tuntuu hyvältä minulla. Itselläni katosivat jännityspäänsäryt. Suurin osa kurtuistani siis ilmeisesti johtui lihasten ylijännityksestä, en saanut otsaa rennoksi. Minulla ei ole kokemusta tilanteesta jossa botoxia olisi laitettu liikaa.

T: Se Estemedia suositteleva ja Cityklinikan ookooksi todennut

Vierailija
5/5 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista ja lisää saa laittaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä