Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea saada, pelkällä yhdynnällä ei koskaan

Tottakai
17.10.2017 |

Mua surettaa, kun en saa yhdynnässä ilman käsiä / leluja. Muutenkin tuntuu että nykyään yksin puuhastellessa saan tosi hitaasti. Orkut on kyllä sitten ihan mahtavia yksin ja yhdessä, voihkin, huudan jne.
Mikähän tommosen voi aiheuttaa, että saaminen on vaikeampaa? Aina oon ollu hidas saamaan ja tarvinu tosi vahvaa kiihotusta suoraan klitorikseen. Nyt on semmonen lisäoutous, että pelkkä klitta ei riitä, tarvin lisäks jotain sisääni. Se on tietty ihan ok, mutta että seksuaalisuus, tarpeet muuttuu ihan aikuisiällä ja toisaalta kädet loppuu kesken 😂.
Halut on kovat. Mitään uutta lääkettä ei oo käytössä mikä vois vaikeuttaa.
Runkkaaminen kestää helposti 15 - 30 minuuttia. Haluisin saada nopeesti ja helposti ja olis TOSI mahtavaa saada ihan vaan yhdynnässä, mutta kun ei. Mitä tehdä, mikä auttas?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus voi muuttua koko elämän ajan. Ja useimmilla muuttuukin. Keskittyminen läsnä olemiseen voisi auttaa ja vähentää suorittamisen ja saamisen painetta. Yritä siis alkaa nauttia itse matkasta niin päämääräkin alkaa aikanaan tupsahdella helpommin eteen.

Vierailija
2/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve!

Olen monen naisen suusta kuullut tuon, että he eivät voi saada orgasmia pelkässä yhdynnässä. Sitten olen todistanut heidän olevan väärässä. Kaikki on vain kiinni oikeasta kumppanista ja valitettavasti sinä et ole vielä sitä löytänyt. Minun kanssani kaikki naiset ovat saaneet orgasmeja pelkässä yhdynnässä. Tähän vaikuttaa todella vaikuttava varusteluni (23/16) sekä kokemuksen mukana tullut todella kehittynyt rakastelutaitoni. Useat naiset ovat kiitelleet minua siitä että näytin niille mitä seksi voi parhaimmillaan olla :)

Varmasti sinäkin vielä löydät oikean kumppanin, joka näyttää sinulle millaista seksin oikeasti pitää olla. Tsemppiä etsintään!

M57

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut itse, että parhaiten toimii yhdistelmä kieli/imu klitoriksella + sormia tai jopa nyrkki (jos tarpeeksi venyvä nainen) sisällä. Fistaus on tie taivaaseen ollut monelle, mutta se ei tosiaan ole kaikkien juttu, eikä kannata paineita ottaa, jos nyrkki ei sisään mene. Itse olen pienikätinen mies, se helpottaa tätä.

Mutta itse ongelmaan, että tahtoisit saada vain yhdynnässä ei taida ratkaisua olla, toisten naisten anatomia vaan ei sitä mahdollista. Kysymys on klitoriksen sijainnista ja muodosta. Sekä oman käsitykseni mukaan myös hermotuksesta, nämä kaikki ovat yksilöllisiä asioita.

Sitten voi tietty kokeilla CAT-tekniikkaa (https://en.wikipedia.org/wiki/Coital_alignment_technique). Periaatteessa lähetyssaarnaaja, mutta mies siirtyy ylemmäs niin, että kalu osuu klitorikseen (tai ainakin lähemmäs sitä). Tämä on joskus ollut ratkaisu. Kokeilun arvoinen mielestäni.

Vierailija
4/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantiopohjalihakset kannattaa myös jumpata kuntoon ja opetella käyttämään niitä.

Itsellä orgasmiherkkyys parani huimasti lihasjumpan myötä ja nykyään pystyn jo tosi hyvin säätelemään orgasminsaantia yhdynnässä lihaksia käyttämällä.

Vierailija
5/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve!

Olen monen naisen suusta kuullut tuon, että he eivät voi saada orgasmia pelkässä yhdynnässä. Sitten olen todistanut heidän olevan väärässä. Kaikki on vain kiinni oikeasta kumppanista ja valitettavasti sinä et ole vielä sitä löytänyt. Minun kanssani kaikki naiset ovat saaneet orgasmeja pelkässä yhdynnässä. Tähän vaikuttaa todella vaikuttava varusteluni (23/16) sekä kokemuksen mukana tullut todella kehittynyt rakastelutaitoni. Useat naiset ovat kiitelleet minua siitä että näytin niille mitä seksi voi parhaimmillaan olla :)

Varmasti sinäkin vielä löydät oikean kumppanin, joka näyttää sinulle millaista seksin oikeasti pitää olla. Tsemppiä etsintään!

M57

Hyvä että olet todistanut, että nämä naiset ovat väärässä. Ongelma on siis muiden miesten pienet vehkeet ja osaamattomuus. Mistä tällaisiä seksijumalia naisen tulisi hakea ollakseen tyytyväinen? Kaikille ei kuitenkaan taida omaa riittää? Vai pitääkö tyytyä orkuttomaan parisuhteeseen tai pistää mieheni suurin rooliin?

Vierailija
6/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisua etsimässä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve!

M57

Hyvä että olet todistanut, että nämä naiset ovat väärässä. Ongelma on siis muiden miesten pienet vehkeet ja osaamattomuus. Mistä tällaisiä seksijumalia naisen tulisi hakea ollakseen tyytyväinen? Kaikille ei kuitenkaan taida omaa riittää? Vai pitääkö tyytyä orkuttomaan parisuhteeseen tai pistää mieheni suurin rooliin?

Terve!

Kyllä hyvin varusteltuja ja osaavia miehiä on minun lisäkseni muitakin. Monet aivan tavallisia miehiä, joista ei sitä edes päälle päin uskoisi ja niitä liikkuu ihan siellä missä ihmiset yleensä liikkuvat. Eli löytää voi ihan mistä vaan. Kaikille ei omaa riitä, mutta eivät kaikki naiset kaipaakaan täydellistä hyvin varusteltua rakastajaa vaan pystyvät nauttimaan seksistä ja saamaan orgasmeja myös heikomman osaamisen ja varustelun omaavilta miehiltä. Monet minunkin naisistani, jotka ovat nauttineet suuresti minun isosta (23/6) peniksestäni, ovat ilmaisseet että voisivat tyytyä myös vähempään.  Kukaan ei tässä maassa pakota ketään tyytymään epätyydyttävään parisuhteeseen!

M57

Vierailija
7/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin tulee mieleen, että jos omaa mittaa täytyy noin kovasti korostaa, kyseisellä miehellä on joku itsetunto-ongelma. Tämä ongelma sitten heijastuu seksiin, joten ei hyvä.

Peniksen koolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että onko mies hyvä tai huono sängyssä. Lisäksi seksissä on vähintään kaksi ihmistä, jotka vastaavat kokemuksen yhdessä kokemuksen laadusta.

Osa naisista toki nauttii isoista peniksistä, mutta valtaosa naisista on kuitenkin ihan tyytyväinen keskimittaan 13-14 cm.

Itselleni huonoimmat seksikokemukset ovat olleet ison peniksen omaavien kanssa ja yksi parhaista taas melko pienen miehen kanssa. Itse en pysty edes laukeamaan ison peniksen kanssa, kun olen jotenkin liian äärimmille venytetty. Oman mieheni 15 cm on minulle kaikista nautinnollisin koko :)

Eli älä suotta Ap yritä löytää isoa penistä, vaan opettele tuntemaan oma kehosi ja mielesi. Tsemppiä sinulle!

Vierailija
8/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkisin tulee mieleen, että jos omaa mittaa täytyy noin kovasti korostaa, kyseisellä miehellä on joku itsetunto-ongelma. Tämä ongelma sitten heijastuu seksiin, joten ei hyvä.

Peniksen koolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että onko mies hyvä tai huono sängyssä. Lisäksi seksissä on vähintään kaksi ihmistä, jotka vastaavat kokemuksen yhdessä kokemuksen laadusta.

Osa naisista toki nauttii isoista peniksistä, mutta valtaosa naisista on kuitenkin ihan tyytyväinen keskimittaan 13-14 cm.

Itselleni huonoimmat seksikokemukset ovat olleet ison peniksen omaavien kanssa ja yksi parhaista taas melko pienen miehen kanssa. Itse en pysty edes laukeamaan ison peniksen kanssa, kun olen jotenkin liian äärimmille venytetty. Oman mieheni 15 cm on minulle kaikista nautinnollisin koko :)

Eli älä suotta Ap yritä löytää isoa penistä, vaan opettele tuntemaan oma kehosi ja mielesi. Tsemppiä sinulle!

Hyvä vinkki. Kuulostaa hyviltä neuvoilta, ehkä liiankin idealistiselta. Vai onko taktikointia, että yrität lisätä omalta osaltasi todennäköisyyttä löytää osaavaa ja isoa, kun vähemmän kilpailijoita?

Vierailija
9/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiittää kaikista kommenteista. Lantionpohjalihakset on kunnossa ja jumppailen niitä. Täytyy ottaa oikein projekti siitä.

Naimisissa jo pitkään, että partnerin vaihto ei mahdollista. Kyllähän tuo jäi mietityttään pystyisikö jonkun muun kanssa saamaan pelkällä yhdynnällä, vaikee kyllä uskoo. Kaikkea sellaista mitä haluaisin en avioseksissä saa, ja onhan se surullinen asia.

Ite olisin kovastikin estoton ja kokeilunhaluinen.

Enemmän vaan tällä hetkellä huolettaa, kuinka hidasta / vaikeeta on saada runkatessa. Ennen on riittänyt / toiminut voimakas klitoriskiihotus, vaikka tosiaan aina oon saanu aika hitaasti. Kovan homman takana mutta on palkitsevaa.

Tarvii varmaan jumppailla ja kattella, mitä tuleman pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi