Parhaat tai odotetuimmat suudelmat elokuvassa tai tv-sarjassa, kerro mielestäsi paras!
Kenellä parilla on mielestäsi ollut unohtumattomin suutelukohtaus? Itselle tulee mieleen ainakin
Lostin Katen ja Sayerin ensimmäinen suudelma
Mulder&Scully, tätä odotettiin vuositolkulla silloin aikoinaan😆
Villi Pohjola Joelin ja Maggien eka suudelma
Alia Michael ja Sydneyn suudelma oli myös odotettu
Kommentit (26)
Mulder ja Scully oli kyllä iso juttu.
Olin tulossa sanomaan Savyer ja Kate :D
Bbc:n North and South minisarja, Margaretin ja Johnin juna-asemasuudelma. Herranen aika miten seksikäs Richard Armitagen katse on kun se tiiviisti tuijottaa Daniela Denby-Ashia. Kohdasta 2:45 eteenpäin alkaa paras osa
😍Vierailija kirjoitti:
Niin oli 😊 ap
Damon ja Elena sekä Caroline ja Klaus Vampyyripäiväkirjoissa
Eric ja Sookie True Bloodissa
Booth ja Brennan Bonesissa
Don't cry, Shopgirl
Tom Hanksin ja Meg Ryanin suudelma You've got mailin lopussa <3
Vierailija kirjoitti:
Se oli kanssa hauskaa kun kiusasivat tahallaan faneja että heillä olisi oikeastikin säpinää:,D Onneksi kohta tulee uusia jaksoja, trailer vaikutti ainskin huipulta:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kanssa hauskaa kun kiusasivat tahallaan faneja että heillä olisi oikeastikin säpinää:,D Onneksi kohta tulee uusia jaksoja, trailer vaikutti ainskin huipulta:)
Linkki? Traileriin siis?
Vierailija kirjoitti:
Bbc:n North and South minisarja, Margaretin ja Johnin juna-asemasuudelma. Herranen aika miten seksikäs Richard Armitagen katse on kun se tiiviisti tuijottaa Daniela Denby-Ashia. Kohdasta 2:45 eteenpäin alkaa paras osa
😍
Juuri tätä olin tulossa tänne kertomaan minäkin :). Ah, sitä intensiivisyyttä ja tunteiden paloa!
Mitä mieltä muut X-Filesin trailerista?:-)
Vierailija kirjoitti:
No juu. Pakkohan se uusi kausi on katsoa, mutta toivon että joukossa on myös MOTW-jaksoja, ne on aina olleet mun lemppareita. Williamin kohtalo ilmeisesti viimein selviää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juu. Pakkohan se uusi kausi on katsoa, mutta toivon että joukossa on myös MOTW-jaksoja, ne on aina olleet mun lemppareita. Williamin kohtalo ilmeisesti viimein selviää.
Ap
Mulla taas "hallitusjaksot" ja sen jälkeen motw. Pitäskö avata X-files ketju?:)k tästä meinaa jo tulla sellanen:D
Rossin ja Rachelin eka kunnon romanttinen ja himokas suudelma pimeässä Central Perkissä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMulla taas "hallitusjaksot" ja sen jälkeen motw. Pitäskö avata X-files ketju?:)k tästä meinaa jo tulla sellanen:D
Avaa vaan👍
Ap
Made of honor -leffan ihana pubisuudelma. Kielletty rakkaus ja ust, aah...
Lostin Katen ja Sawyerin suudelmat. Ja se kohta kakkoskaudella, kun Sawyer oli kipeänä ja Kate yritti saada häntä nielemään lääkkeen ja silitteli hänen hiuksiaan ja suuteli otsalle.
O.C.:n Marissan ja Alexin suudelmat.
Mulder ja Scully
Eva ja Marcos Serranossa