Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin kummallinen ehdotus

Vierailija
17.10.2017 |

Olin viime viikonloppuna istumassa iltaa kaverin ja hänen avomiehensä kanssa ja loppuillasta kaverini ehdotti, että alkaisin hänen miehensä fuckbuddyksi. Ajattelin, että vitsailee, mutta tänään soitti ja kysyi olenko asiaa miettinyt. Itse olen lapseton sinkku eikä tällä parillakaan ole lapsia. Taustaa sen verran, että kaverini on noin kymmenen vuotta vanhempi kuin miehensä ja kaveria homma ei kiinnosta enää (vaihdevuodet ilmeisesti aiheuttanut tuon). Ei kuulema halua, että mies randomisti kävisi panemassa ties ketä. Emme tämän naisen kanssa ole mitään parhaita kavereita eli tapaamme noin kerran kuukaudessa ja välillä soittelemme. Miehelle tämä kävisi, mutta itse mietin vielä. Toisaalta olisi ihan hyvä järjestely, mutta seuraukset arveluttaa. N32

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ottaisi noin vanhan?

Vierailija
2/4 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, olin kolmen kimppaa kerran ystäväni ja hänen miehensä kanssa ihan ystäväni aloitteesta! Ei kestänyt ystävyys tämän jälkeen, kaveri tuli niin mustasukkaiseksi miehestään että katkaisi välit minuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mustasukkaisuusjuttua ajattelin itsekin, mutta se jäisi nähtäväksi. Muuten heillä on hyvän oloinen parisuhde, mutta tuo seksi. Toiselle kommentoijalle: aikuinen nainen tuntuu olevan mieleinen.

Vierailija
4/4 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimpasta ei tässä olisi siis kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan