Paljon maksoi kallein käsilaukkunne?
Ajattelin, et ois kai kiva yksi laadukas laukku olla ja googlasin chanelin laukkua, mut wtf 3000 e laukusta. En ikinä pysty. Vaikka palkkani ihan ok niin ikinä en pystyisi tuota säästämään yhteen veskaan siis
Kommentit (33)
Alle 400€. Tonnien laukut ovat ihan naurettavia, vaikka olisi hyvätuloinen ja ihan hyvässä asemassa. Minusta ne lähinnä julistavat sitä, että kantajansa on vähän tyhmä ja täysin vedätettävissä.
Mitä väliä vaikka ostais eurolla kirppikseltä jos löytää kivan laukun. Mä en ymmärrä miten kallis hinta tekis siitä laukusta jotenki paremman näköisen. Mulla on paljon erilaisia ja eri hintaisia laukkuja joita sitten vaihtelen mielen mukaan. Mitään älyttömiä summia en kyllä laukusta maksais, kaikenlaisia laukkuja löytyy helposti ihan halvallakin.
Vajaa viisikymppiä, sekin Wiklundin kesäalesta. En ymmärrä näitä satasia tai tonneja käsilaukkuihin laittavia. Jos kysymyksessä olisi aidot jalokivikorut, voisin sen ymmärtää, mutta käsilaukuilla brassailu on jotenkin niiiiiin wt...
No mihinkäs nämä älykkö esittävät sitten itse satsaavat?
Ettei nyt vaan olisi muodikasta tuomita kalliita juttuja ostelevia...
Miksei käsilaukulla, sitä käytetään kuitenkin päivittäin? Jalokiviä juhlissa.
En ole nyt ihan varma, olisinko ostanut 50 markalla joskus laukun. En tiedä, oisko tuo ollut turhan kallis jopa 80-luvulla? 3 euroa taisi euroaikana olla ainoa ostamani.
N. 300 €, Marc´O Polo, musta ajaton nahkainen olkalaukku. Valitsin käytännöllisyyden perusteella; IPad mahtuu ja tarpeeksi tavaraa päivittäiseen käyttöön, mutta ei liian iso, joten lyhyillä työmatkoilla sopii myös iltakäyttöön, ettei tarvitse ottaa toista laukkua mukaan. Käytännölliset lolerot, helppo pitää avaimet, puhelin yms. helposti saatavilla.
Kotimainen Jouni- merkkinen laukku olisi ollut yhtä hyvä ja jopa aavistuksen tyylikkäämpi ( ja hiukan edullisempi), mutta siinä oli vaaleankeltainen vuori, joka ei olisi pysynyt kauaa siistinä. Laukkuni on nyt ollut minulla kolmisen vuotta ja on yhä kuin uusi. Kesällä käytän toista laukkua. En halua jatkuvasti vaihtaa laukkua, koska sitten menee tavaroiden etsimiseen laukusta.
Miksei näitä av:lla parveilevia vaatimattomia naisia ikinä tapaa luonnossa :D
Täällä naiset eivät tarvitse/halua sormuksia tai muita koruja, eivät kalliita vaatteita, autonkin pitäminen on tyhmää!
Oi miten edullisia olisivat joulut, syntymäpäivät ja muut jos saisi naisekseen av-mamman.
Olisko 1200 e, toinen todella pieni juhlalaukku oli n 650e. Nämä ostettiin silloin kun rahaa oli oikeasti yltämäärin.
Olen maksanut pyörästäni tuon verran. Toiset ehkä laukusta.