Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olen ajoissa paikalla työhaastattelussa?

Vierailija
17.10.2017 |

Joudun jäämään usein kauemmas itse työhaastattelupaikasta. Suuntavaistoni on olematonta. Google Maps vihaa minua. Onko ainoa vaihtoehto käydä katsastamassa paikka ennen haastattelua, vaikka se olisi mahdottoman kaukana. Sillä, jos tulee myöhässä niin onhan se paikka jo menetetty.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy tarkistamassa paikka. ota paperi kartta. Google mapsilla ei ole mitään sinua vastaan.

Vierailija
2/6 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käy tarkistamassa paikka. ota paperi kartta. Google mapsilla ei ole mitään sinua vastaan.

Kai se on pakko. Aikamoiset menot kyllä tulee noista tarkisteluista, kun budjetti muutenkin tiukka. Pitäisi varmaan ottaa ja kyllä on tai ainakaan en osaa sitä käyttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika. Lähde tarpeeksi aikaisin, kysyt neuvoa! Katso karttaa ja mieti reitti etukäteen. Taksi! Saattaja, opaskoira, kaveri matkalle tueksi. Reitti saattaa muuten olla tuleva työmatkasikin.

Vierailija
4/6 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä viestisi ensimmäistä virkettä. Puhutko julkisista? Mitä se "usein" tarkoittaa tuossa lauseessa?

Vierailija
5/6 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa aika tyhmä kysymys. Tämä varmasti kertoo jotakin sun asenteesta mahdollisia työpaikkoja ja työnhakua kohtaan. Haastatteluun ei todellakaan mennä myöhässä. Käyt katsastamassa paikan aikaisemmin, jos se kerran sitä vaatii.

Vierailija
6/6 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähdet tarpeeksi ajoissa, mitä kauemmas joudut jäämään julkisilla haastattelupaikasta? Jos on missään ihmisten ilmoilla, niin etsit paikan 2 tuntia ennen haastattelua, paikannat matkan varrelta lähimmän kahvilan, menet sinne juomaan mehua ja syömään sämpylän, kertaamaan mitä aiot haastattelussa nostaa esille? 

Ei tää nyt pitäisi niin vaikeaa olla...