joko on testattu mifu?
Mulla tuolla pannulla tulossa pastakastike. Saa nähdä mitä tulee. Se ärsytti, että tämäkin tuote oli pitänyt pakata siihen mustaan muoviin, joka ei siis kelpaa edes kierrätykseen.
Kommentit (13)
Mitenkä niin ei kelpaa kierrätykseen
Ei maistu miltään. Ja ne nokareet näyttää linnunpoikasen kakalta mitä emo kantaa ulos pesästä.
Vierailija kirjoitti:
Mifu on vuoden turhake.
Et vain ole kokeilunhaluinen mifuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mifu on vuoden turhake.
Kokeilin mifua. Ihan sama kuin jos styroksia söisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mifu on vuoden turhake.
Kokeilin mifua. Ihan sama kuin jos styroksia söisi.
Kuinka usein olet järsinyt nälissäsi styroksia?
Kokeilin kerran niitä rakeita. Kyllä niitä nälkäänsä söi, mutta toista kertaa ei ole tehnyt mieli ostaa. Niitä uusia suikaleita (?) ei ole tehnyt mieli edes kokeilla, näyttää sen verran etovalta.
Ainakin ne suikaleet oli ihan järkyttävän pahoja. Suli wokissa sellaisiksi limaisiksi, vähän rasvattomalta maidolta maistuviksi (eli siis mauttomiksi) etoviksi kököiksi. Harvoin jätän mitään syömättä, niitä en vaan saanut alas. Hyh. Muuten syön mielelläni kasvisruokaa.
Kaupan maistiaisissa maistoin, ei todellakaan tarvitse rahojaan siihen tuhlata.
Mä olen tehnyt kasvislasagnea, tomaattikastiketta ja mifua ja kasviksia ja lasagnelevyjä.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä niin ei kelpaa kierrätykseen
TV-ohjelmasta kuulin juuri muutama viikko sitten, että musta muovi ei kelpaa kierrätykseen, koska siinä on haitallisia aineita. En ollut sitä ennen tiennyt, eikä missään siitä juuri ohjeisteta.
ap
P.s. tosi hyvä pastakastike muuten, mutta mifu oli aika lailla yhtä tyhjän kanssa. Jatkossa saa minun puolesta jäädä hyllyyn. Voin syödä pastakastikkeen kasvisversiona ilman mifua tai heittää sinne kanoja joukkoon; raejuusto voi olla lautasella jos niin haluan, ihan eriksensä.
En ostaisi mifua mistään hinnasta. Miksi haluaisin korvata lihaa maitotuotteella (=pitää synnyttää vielä enemmän vasikoita jotta maitoa saadaan enemmän)?