Nettideittailu ja liian innokas (?) treffikumppani
Tiedän, että on ehkä ihan hölmöä tulla tänne jauhamaan netti(tai oikeastaan Tinder-)deitistä, mutta en keksinyt oikeen mitään muutakaan paikkaa, minne avautua, kavereille ei tällasesta kehtaa :D
Eli siis, olen nyt jonkin aikaa vaihtanut tekstareita tyypin kanssa, annoin puhelinnumeroni kun Tinder jumittaa ärsyttävästi koko ajan. Sovittiin, että voitaisiin nähdä ens viikon alussa, kun kummallakin on aikaa. Tää tyyppi laittaa mulle sovituista treffeistä huolimatta useita viestejä päivässä, vaikken olisi edes vastannut välissä mitään. Itse mieluummin menisin paikan päälle ja katsoisin ihan kasvokkain, voisiko meidän välille syntyä jotain. Tää deitti oli itsekin sitä mieltä, että viestien välityksellä voi antaa ihan vääränlaisen kuvan, mutta silti haluaisi viestitellä koko ajan. Se laittaa viestejä töistä, aamulla heti herättyään jne. Onko tää jotenkin outoa ja ihan liian innokasta vai kuvittelenko mä vaan? Onko ihmisillä tapana toimia näin Tinderissä yms. treffisivustoilla? Oon ollu pitkään parisuhteessa, enkä ikinä käyttänyt mitään tällaisia. Musta tuntuu oudolta, että joku tuntematon haluaisi noin kovasti tutustua muhun. Oon kuitenkin ihan tavallisen ruma, tukeva, eikä mussa ole mitään erityisen kiinnostavaa. Mies vaikuttaa harrastustensa ja koulutuksensa perusteella ihmiseltä, johon tutustuisin mielelläni, mutta onkohan tässä kuitenkin kyseessä joku hullu stalkkeri? :D
Kommentit (18)
Tinderistä haetaan käsittääkseni seksiseuraa. Mutta kai pysyväksikin seksiseuraksi...
Yli-innokkuus on hälyttävä merkki. Oletko sanonut miehelle, että keskustelet mieluummin kasvotusten - eikä piittaa siitä? Ovatko viestit pelkkää huomionosoitusta, vai sisältyykö niihin mielestäsi odotuksia vastaamiseen?
Voi olla, että hän yrittää omia sinut "etukäteen." Muista, että naisena sinä määräät tahdin! Jos viestit ovat jo turn-off, kerro hänelle, ettei enää viestejä ennen tapaamispäivää.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä haetaan käsittääkseni seksiseuraa. Mutta kai pysyväksikin seksiseuraksi...
Yli-innokkuus on hälyttävä merkki. Oletko sanonut miehelle, että keskustelet mieluummin kasvotusten - eikä piittaa siitä? Ovatko viestit pelkkää huomionosoitusta, vai sisältyykö niihin mielestäsi odotuksia vastaamiseen?
Voi olla, että hän yrittää omia sinut "etukäteen." Muista, että naisena sinä määräät tahdin! Jos viestit ovat jo turn-off, kerro hänelle, ettei enää viestejä ennen tapaamispäivää.
Kiitos kommentista! Tää kyseinen tyyppi on ainakin kertonut etsivänsä ihan "oikeaa" parisuhdetta, mutta tiedä sitten...
Hän kyllä olettaa, että vastaisin, kyselee mun elämästä ja kertoo omastaan. Ihan kivoja viestejä. Jos niitä tulis yksi päivässä siis.. mutta kun tosiaan niitä tulee vähintään kolme, olin sitten vastannut tai en. En aina heti ehdi vastaamaan, mulla on tosi kiireistä töissä juuri nyt. Ehkä täytyy ihan suoraan kirjoittaa, että puhutaan sitten tapaamispäivänä (jos nyt tosiaan päädyn edes häntä tapaamaan). ap.
No älä vastaa pariin päivään ja kato miten reagoi?
Vierailija kirjoitti:
Oon kuitenkin ihan tavallisen ruma, tukeva, eikä mussa ole mitään erityisen kiinnostavaa.
Ootko alleviivannut sille tätä asiaa, voisi rauhoittaa viestittelyä.
Kyllä tiivis pikaviestittely on 2000-lukua, tervetuloa sinäkin. Yksipuolisuus ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kuitenkin ihan tavallisen ruma, tukeva, eikä mussa ole mitään erityisen kiinnostavaa.
Ootko alleviivannut sille tätä asiaa, voisi rauhoittaa viestittelyä.
Luulisi tietävän, Tinderhän perustuu ihan vaan kuviin ja niistä tykkämiseen?
Tyypillisimpiä deittailuvirheitä ja merkki aivan liian voimakkaasta tarvitsevuudesta. Kukaan ei syytä, jos sanot, ettei kiinnosta enää. Tuon tyypin pitäisi chillata ja opetella seisomaan omilla jaloillaan.
Whaat kolme viestiä on tiivistä yhteydenpitoa? :D Täytyy kyllä nyt panikoida mitä ihmiset ajatellee musta kun itse saatan vaihtaa yli 100 viestiä helposti päivässä :D siis sekä kavereiden että "deittien" kanssa... Mutta aina se on kyllä ollut molemminpuolista että kun kiinnostusta on niin melkeinpä päivän mittaan aina kun on ollut mahdollista niin vaihdettu whatsapp viestejä yöhön asti...
Saanko kysyä minkä ikäisiä olette?
Jep jotkut miehet tekee tota. Yhden poistin matcheistä, kun en jaksanut joka kerta tinderiä avatessa selitellä miksi en ole vastannut edelliseen viestiin niitä kun tuli paljon. Yhden kanssa menin treffeille ja kova kiire hänellä olisi ollut myös suhteeseen, hyvä mies mutta olisin luultavasti läheisriippuvaisen seuraava uhri niin jätin väliin. En tiedä missä kaikki jännämiehet ovat kun olen törmännyt vain näihin takertujiin.
Woman1989x kirjoitti:
Whaat kolme viestiä on tiivistä yhteydenpitoa? :D Täytyy kyllä nyt panikoida mitä ihmiset ajatellee musta kun itse saatan vaihtaa yli 100 viestiä helposti päivässä :D siis sekä kavereiden että "deittien" kanssa... Mutta aina se on kyllä ollut molemminpuolista että kun kiinnostusta on niin melkeinpä päivän mittaan aina kun on ollut mahdollista niin vaihdettu whatsapp viestejä yöhön asti...
Saanko kysyä minkä ikäisiä olette?
Juurikin näin. En edes pyytäisi treffeille, ellei viestien perusteella tunnu synkkaavan.
Innokkuuden määrä on suoraan verrannollinen epätoivon määrään, siinä on etukäteen omiva takiainen. Sinuna viheltäisin pelin poikki, tuohan käy jo katselemassa omakotitaloja sillä silmällä mistä sinä pitäisit eniten, kultaisen noutajan pentu on jo varattu ja farmari- Volvo tilauksessa.. ellet sitten hae juuri sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Innokkuuden määrä on suoraan verrannollinen epätoivon määrään, siinä on etukäteen omiva takiainen. Sinuna viheltäisin pelin poikki, tuohan käy jo katselemassa omakotitaloja sillä silmällä mistä sinä pitäisit eniten, kultaisen noutajan pentu on jo varattu ja farmari- Volvo tilauksessa.. ellet sitten hae juuri sellaista.
Viestittelyllä voi tehdä alkukarsinnan. Ei tarvitse käydä sadoilla treffeillä löytääkseen kumppanin, kun poimii vain parhaat.
Niin,jos on 100 miestä niin pystyttekö sanomaan suunnilleen kuinka monesta tykkäätte tuossa määrässä?itsellä ehkä 5 miestä..olenko kranttu?
Ihan normaalia tutustumista mun mielestäni. Mene ihmeessä niille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Muuten melko samaa miltä, mutta mihin jeesuksenaikaiseen käsitykseen perustuu tuo, että Tinderistä haetaan vaan seksiseuraa. Ympärilläni on muodostunut ihan normaaleja kaikenkattavia parisuhteita, joissa "tapaamispaikka" on Tinder. Itsekin olen tavannut monia, jotka eivät ole hakeneet pelkkää panoseuraa.
Nykyään oon itekin kyllästyny tekstailemaan, vm 89:lle tiedoksi et ite oon vm88 enkä enää jaksa watsappailla yötä myöten.
Kerran juttelin suomi24 treffien kautta yhen ihan kiinnostavan olosen tyypin kanssa. Oli ihan pirun innokas, soittelikin. Ihan jatkuvasti jotain viesteili ja tunnustikin jo ihastuneensa minuun. Itsekin ihastuin mielikuvaan hänestä, joka ei sitten tapaamisella osoittautunut ollenkaan oikeaksi. Tyyppi oli juurikin epätoivoinen "kuka tahansa kelpaa" ja kaikkea ahdistavaa ripustautumista. Näimme kaksi kertaa (jälkimmäinen oli jo säälistä, liika viesteily/innokkuus ahdisti siinä vaiheessa jo ihan liikaa), jonka jälkeen ilmoitin ettei nyt nappaa. Hän tietenkin koki suunnilleen eron ja vielä puolenvuoden jälkeenkin viesteili että eikö sittenkin..?
Olen samaa mieltä jonkun ylemmän kommentoijan kanssa; innokkuus on suorassa yhteydessäepätoivoon.
Vierailija kirjoitti:
Niin,jos on 100 miestä niin pystyttekö sanomaan suunnilleen kuinka monesta tykkäätte tuossa määrässä?itsellä ehkä 5 miestä..olenko kranttu?
Minä seurasin omaa Tinder-tykkäilyäni aikanaan kun sitä käytin, ja tulokseksi sain että keskimäärin yksi mies 200:sta sai sydämen. Olin kyllä tosi kranttu, myönnän itsekin, mutta koska tiesin todella hyvin minkälaista miestä ja suhdetta etsin, en nähnyt syytä muuttaa tapojani. Sinun tykkäilysi kuulostaa mielestäni juuri sopivan krantulta. Riippunee myös asuinpaikastasi, kuinka kranttu kannattaa olla. Itse asun pk-seudulla ja minulla oli laaja ikähaarukka, joten tarjontaa oli paljon. Jos sinulle tulee sopivasti matcheja tuolla tykkäysmäärällä, eli ehdit ja jaksat jutella kaikille, niin siitäkin tiedät että määrä on hyvä. Jos on ruuhkaa ja koet paineita matcheille vastailusta, tiukenna seulaasi ja jaa vähemmän sydämiä - jos taas tuntuu ettei treffejä tule riittävästi niin löysää seulaa.
Hullulta kuullostaa.