Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas petyin Lumenen tuotteeseen =(

Vierailija
07.04.2006 |

Monta kertaa olen ostanut Lumenen kosmetiikkaa toivossa, että löytäisin hyviä kotimaisia meikkejä ja ihonhoitotuotteita, mutta aina vaan joudun pettymään. Viikko sitten ostin sitä uutta kynsilakkaa, mutta eihän se toiminut sinnepäinkään niinkuin mainoksessa luvattiin. Enää en mene ansaan, tästä lähtien pysyn Diorin tuotteissa jotka aina ovat osoittautuneet hyviksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jotain ihonhoitotuotteita kyllä. Esim Magic drops ja turvenaamio. Siinä mun Lumene suosikkini.

Vierailija
2/8 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. ripsivärit on täysin ala-arvoisia tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemistä. koita the make up storen tuotteita niin ei tarvitse pettyä. se kyllä näkyy hinnassakin. mutta ei varmana ole liian kalliita jos normaalisti käytät dioria.

Vierailija
4/8 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas olen tykännyt Lumenen tuotteista, kosteusvoiteet hyviä, samoin ripsivärit ja huulikiillot. Puuteri on parasta mitä olen kokeillut, ja itse asiassa ainoa tarpeeksi vaalea puuteri minulle on Lumenen. Vaikka joillain muilla merkeillä on olevinaan vaaleita sävyjä, tai juuri suomalaisille suunniteltuja sävyjä, on ne silti liian tummia minunlaiselleni kalpeanaamalle. Kesäisin käytänkin Lumenen sävyttävää päivävoidetta, jotta en näyttäisi ihan kuolleelta ruskettuneiden ihmisten joukossa

Vierailija
5/8 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

peittää pienet näpyt ja kestää hyvin, mutta helppo pestä pois.

Vierailija
6/8 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, täytyy kokeilla! Ap.

Vierailija
7/8 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle usein yliherkkyyttä, samaa putelia ei voi käyttää loppuun asti. Silmät ei kestä Lumenen ripsaria edes työpäivää. Cliniquen ihonhoitotuotteet on ihania, mutta saman yliherkkyyden pelossa yritän vaihdella merkkejä. Diorin ripsarit on mahtavia, harmittaa muuten vietävästi, kun pudotin vahingossa ultimeyesin vessanpönttöön, sinne se sukelsi kuin kanootti koskeen.

Vierailija
8/8 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Osta Oriflamea!

Lumenen vastaavasta sai sentään kolme...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi