Makaronilaatikko ruoaksi laittava mamma on todellinen ANKEUTTAJA
Kommentit (13)
Vaihtelu virkistää. Makaronilaatikko silloin tällöin on oikein hyvä ruoka ja lapsille mieleen.
Se on hyvää. Teen sen soijarouheesta tai härkiksestä. Mites sit kaalilaatikko ja hernari? Teen niitäkin. Nam.
Juu, sitähän tuntee olevansa ihan Azkabanin vanki, kun makaronilaatikkoa tarjoillaan.
Mutta kun se mun tekemä makaroonilaatikko on lasten suosikki ruokaa.
Entäs jos pitää makaroonilaatikosta? 🤔
Meillä kyllä tehdään välillä monimutkaisempia ja "hienompiakin" ruokia, mutta ihan yhtälailla tavallisena arkiruokana maistuu myös tuo ankea makarooniloota.
Oi, makaronilaatikko hyvin tehtynä on taivaallisen hyvää. Pitääpäs tehdä taas joku päivä isoäidin perinnereseptillä.
Meillä mies tekee makaroonilaatikon, joten taas luoti väistetty.
Hyvin tehty makaronilaatikko on oikeasti hyvää. Pitäiskin tehdä pitkästä aikaa.
Itse tykkään makaronilaatikosta. Teen paljon hifistely-ruokaa ja makaronilaatikkoa. Lasagne ei ole minun juttu. Sitä en tajua. Kaikesta ruuasta on hyviä ja huonoja versioita.
Lapset yleensä tykkää makaronilaatikosta. Suomalaisten normiruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Samalla vaivalla tekee jotain oikeasti hyvää.
Kyllä, oikeassa olet. Samalla vaivalla leivon jonkun hyvän kakun tai piirakan jälkiruuaksi uunissa. Samalla vaivalla menee molemmat. Ei tarvitse useampaa kertaa ruveta uunia lämmittämään.
Toinen pois uunista ja toinen tilalle.
Hyvä ruoka niin kuin monet muutkin perusruuat.
Varmasti monessa perheessä sitä syödään joskus.
Meillä se laatikko on yksi ateria.
En ollenkaan ymmärrä mielipidettäsi.
Sitten kun olet 52v. niin ymmärrät kokanneesi.
Tänään makaronilaatikkoa.
Tällä viikolla leivotaan sämpylöitä, tehdään mokkapaloja, vohveleita, prässätään mehua,
mannapuuroa marjakiisselillä ja ym ruuat.
Meillä makaronilaatikko on lasten suurta herkkua! Pitääkö minun seuraavalla kerralla sanoa heille, että valitettavasti en voi tehdä teille teidän herkkuruokaanne kun sellaista tekevä äiti on jonkun av mamman mukaan ankeuttaja?
Makaroonilaatikonkin voi tehdä hyvin monella tavalla saaden siitä maukasta ja salaatti mukaan niin siitä on ankeus kaukana :)