Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan kuullut "Mind the Gap" ilmoitusta livenä?

Vierailija
17.10.2017 |

Jos niin missä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisat kerrat Lontoon metrossa. 

Vierailija
22/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla metrossa ja junassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hemmetti että tuli ikävä takaisin, kun katsoin tuon videon. Joo, olen kuullut, kun tuli huviajeltua tekemisen puutteessa aina viikonloppuisin, eniten just tuolla Northern Linellä.

Tekemisen puutetta Lontoossa? 

No joo, kun ei oikein ollut pahemmin kavereita. Yksi oli, mutta hänellä oli ainoa vapaapäivä maanantai. Mulla taas oli viikonloput vapaata. Kyllähän se oman aikansa ottaa tutustua ihmisiin ja uuteen kaupunkiin. En ollut aiemmin edes ajanut metrolla, joten olihan siinä oma uutuuden viehätyksensä ja ihan opettelin sitä käyttämään.

Vierailija
24/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Lontoon kuulutus tulee kyllä melkein aina nauhalta nykyisin. "Mind the gap between the train and the platform". Joskus harvoin ainoastaan livenä.

Vierailija
25/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niin missä?

Olen. Berliinissä kuuluttavat myös englanniksi mind the gap.

Vierailija
26/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hemmetti että tuli ikävä takaisin, kun katsoin tuon videon. Joo, olen kuullut, kun tuli huviajeltua tekemisen puutteessa aina viikonloppuisin, eniten just tuolla Northern Linellä.

No joo, kun ei oikein ollut pahemmin kavereita. Yksi oli, mutta hänellä oli ainoa vapaapäivä maanantai. Mulla taas oli viikonloput vapaata. /quote]

Aa, sä oot näitä tyyppejä, jotka ei uskalla/osaa mennä yksin mihinkään. Kaveri on hyvä olla joka leffassa ja kahvilassa, ettei vain kukaan katso että mitä toi yksin täällä istuu. Mieluummin ajellaan vaikka metrolla ympyrää kuin uskalletaan mennä yksin taidenäyttelyyn. No, toivottavasti sait niitä kavereita, ettei koko Lontoon-aika mennyt metrossa.

Vierailija
27/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun opiskelin Lontoossa. Eipä oo ikävä.

Vierailija
28/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Pasilan ja Käpylän välillä. Tulee suomeksi ja englanniksi ainakin.

Vierailija
29/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, kun ei oikein ollut pahemmin kavereita. Yksi oli, mutta hänellä oli ainoa vapaapäivä maanantai. Mulla taas oli viikonloput vapaata. /quote]

Aa, sä oot näitä tyyppejä, jotka ei uskalla/osaa mennä yksin mihinkään. Kaveri on hyvä olla joka leffassa ja kahvilassa, ettei vain kukaan katso että mitä toi yksin täällä istuu. Mieluummin ajellaan vaikka metrolla ympyrää kuin uskalletaan mennä yksin taidenäyttelyyn. No, toivottavasti sait niitä kavereita, ettei koko Lontoon-aika mennyt metrossa.

Ja sä oot näitä - en nyt viitsi sanoa mitä - tyyppejä.

Vierailija
30/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä näitä jotka ei osaa lainata. Itseasiassa olin töissä Hertsin puolella ja kaveri asui Surreyn puolella. Täytyhän mun yksinkin vetästä ensin Thameslinkillä että pääsin edes tubella ajeleen. Leffassa ja kahvilassa en käy, eikä taidenäyttelyt kiinnosta. Mihin minä niitä kavereita olisin siellä tarvinnut?

Vierailija
31/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu joo, Lontoon metrossa.

Vierailija
32/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateenassa esimerkiksi, myös muissa Euroopan maissa. Lontoossa en ole koskaan käynyt.

Tuo Ateena oli eka paikka, jossa sen kuulin, eikä minulla ollut aavistustakaan, mitä "gap" tarkoitti, enkä ollut edes varma, mikä sana siinä kuulutuksessa oli. Päättelin sen tarkoittavan taskuvarkaita ja silti minulta varastettiin lompakko.

Vierailija
33/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoon metrossa yhteensä arviolta noin 486 kertaa. Please mind the gap between the train and the platform.

Vierailija
34/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lontoon metrossa ja Amsterdamin lentokentällä.

Schipholin lentokentällä se liukukäytävien lopussa tuleva nauhoite on "Mind your step"

Vierailija
35/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa, mutta enemmän mieleen on jäänyt Pariisin metron ''Please mind the gap between the train and the platform''. Siis sillä tavalla mieleen, että tuota ajatellessa muistan kirkkaasti sen äänen ja nuotin, kuinka tuo lausuttiin. Pariisissa viimeksi v. 2013

Vierailija
36/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Singaporessa joo. Huvitti koska eihän siinä ees mitään rakoa ollu. Suomessa kun tavisjunasta astui ulos vielä jokunen vuosi sitten, rakoa oli laituriin varmaan 20 cm plus pystysuunnassa vielä enemmän.

Vierailija
37/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa asuessa joka kerta, kun metrolla liikkui. Kuten joku edellä mäkin harrastin huviajeluja. Metrolla johonkin uuteen paikkaan Lontoossa ja siellä tutkin paikkoja. Kävin kyllä teatterissakin vähintään kerran kuussa, jos tämä sama urpo nyt tarttuu munkin metrolla ajeluihin, etten mitään muuta osaa tehdä.

Vierailija
38/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa HSL:n lähijunassa ihan täällä koti-Suomessa

Vierailija
39/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpylässä ja Aviapoliksessa kuulutetaan tosta.

Vierailija
40/43 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoon metrossa ja pari kertaa pk-seudulla junassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi