Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen käyttää FLANELLIPAITAA?

Vierailija
17.10.2017 |

Minkälainen?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ulkotöitä tekevä 30v mies käyttää.

Vierailija
42/62 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin lesboilla flanellipaita (varsinkin ruudullinen) on sellainen yleishyväksyttävä vaate, jos on vielä sen ikäinen tai sen luonteinen, että sitä hyväksyntää muilta kaipaa.

30 vuotta sitten :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun ensimmäisen puoliskon tyyliin kuului flanellipaita.

Vierailija
44/62 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttäret käyttää, ne on kolmekymppisiä ja aika erityylisiä pukeutumiseltaan ja muutenkin. Mutta yhteistä on nuo flanellipaidat. Sen pitää olla iso, ja auki, joku t-paita siellä alla.

Vierailija
45/62 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin lesboilla flanellipaita (varsinkin ruudullinen) on sellainen yleishyväksyttävä vaate, jos on vielä sen ikäinen tai sen luonteinen, että sitä hyväksyntää muilta kaipaa.

Mun mies on lesbo😅.

Sillä on ihana jenkkiläinen flanellipaita, jossa on vakosamettikaulus ja inkkarin kuva rintataskussa. (Rusoposkinen inkkari)

Joku Blac hawks siinä lukee.

Vierailija
46/62 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka tykkää kestävistä asioista. Oli myös ihanat karvat alapäässä tallella. Nuuh! Aahh! Ruisk!

Vierailija
47/62 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä!

Vierailija
48/62 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä flanellia käyttävä ihminen käyttää flanellia, oisko näin?

En oikein tajua kysymystä, siis minkälainen ihminen vaan käyttää flanellia.

Vierailija
49/62 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä, nelikymppinen nainen. Tulee kiva syksyinen fiilis flanellipaidasta, yhdistän vaikka lyhyeen vakosamettihameeseen ja saappaisiin.

Vierailija
50/62 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flanellipaita miehellä on turn on 😍

Vierailija
51/62 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen tekee näitä aloituksia?

Minkälainen?

Jotenkin vajaa?

Mutta kiitos vinkistä. Olen jokseenkin varma siitä että minulla pitäisi olla flanellipaita jossain kaapissa.

Pitääkin vetää se kokeeksi päälle ja kokeilla harmonisoituuko personallisuus välittömästi johonkin siistiin pikku lokeroon tilastoitavaksi

Vierailija
52/62 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttäret käyttää, ne on kolmekymppisiä ja aika erityylisiä pukeutumiseltaan ja muutenkin. Mutta yhteistä on nuo flanellipaidat. Sen pitää olla iso, ja auki, joku t-paita siellä alla.

Eikun sen pitää olla punainen ja auki mutta solmittu tissien alta ja flanellipaidan alla saa käyttää vain väljällä kaula-aukolla varustettua valkoista T-paitaa ilman liivejä.

Tietty tiukat siniset farkut jalkaan. Stetsonin voi näillä leveysasteilla jättää pois.

Vierailija
53/62 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, että flanellipaidoista tulee joku tarjoustalo mieleen. Varmaan niitä on ihan kalliita merkkiflanellejakin, mutta liian usein niitä näkee halpakauppojen hyllyillä ja elämämkoululaisten päällä.

Ja ne on aina jotain tällasia:

https://www.livinki.fi/wp-content/uploads/2017/03/12276906_955811991139…

Nyt on vaan niin että sä et ymmärrä tyyleistä tai trendeistä kovinkaan paljoa. Mutta ei se mitään. Olet varmaan hyvä jossain muussa asiassa.

Vierailija
54/62 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla poika soitti ja kyseli, mitä mieltä olisin, jos ostaisi isälleen lahjaksi samanlaisen flanellipaidan kuin itsellään. Kumpikin työssäkäyviä hyvätuloisia miehiä.

Vierailija
55/62 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Hangossa näin syksyisin näkee paljon Hilfigerin, Grantin, Marlborough Classicsin etc. ruudullisia flanellipaitoja.

Jotkut täällä ei vaan tajua että se on klassikko.

Vierailija
56/62 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hippivaate 70-80 luvuilla

Vierailija
57/62 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Hangossa näin syksyisin näkee paljon Hilfigerin, Grantin, Marlborough Classicsin etc. ruudullisia flanellipaitoja.

Jotkut täällä ei vaan tajua että se on klassikko.

Hipsterit omaksuvat jokseenkin kaikki ilmiöt joita pidettiin 20v aiemmin junttimaisuuden äärimmäisenä ilmentymänä.

Kuten haiseva partasientä kasvava metsuriparta, metsuripipo (aka beanie) ja johdonmukaisesti myös punaruutuiset metsuripaidat.

Toki hipsterien pitää maksaa 100-kertainen hinta aiemmin jokseenkin ilmaisista asioista jotta niistä tulisi trendikkäitä.

Vierailija
58/62 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali ihminen, ei outo joka kyselee tyhmiä!

Vierailija
59/62 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 36v korkeakoulutettu päällikkö-tason nainen. Aivan parhaimpia metsästys- ja mökkivaatteita. Oliko muuta? 

Vierailija
60/62 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viluinen?

Olen etsiskelemässä flanellipyjamaa just parhaillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme