Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heippa vaan kaikille!

07.04.2006 |

Eilen aloittelinkin jo kirjoittelemaan, mutta murkkuikäinen tyttö tuli selän taakse ja oli pakko laittaa kone kiinni, kun ei olla vielä paljastettu lapsille että on taas nyytti tulossa, olis se ihmetelly, että mitä minä näillä sivuilla oikein luuraan. Aurinko paistaa ulkona ja on tosi lämmin , kyllä se kevät on nyt tullut. Kyllä tuntuu tuo maha jo turpoovan, kohta työhousut on historiaa mitähän sitä sitten päälle pukkaa ajattelin ostaa sen baby belt housun jatkeen onkohan kellään kokemusta onko se hyvä?, jos se lisäisi noiden housujen käyttöikää, meillä kun on sellainen työ, jossa kaikilla täytyy olla samanlaiset työ vaatteet, ei auta collegehousuissa mennä töihin, eikä kehtaa pomolle sanoa vielä pitkään aikaan, mut jos tätä vauhtia maha paisuu, niin ei tarttee sanoakkaan, huomaa jo puoliksi sokeakin. Tänään tuli siis 6 viikkoa täyteen, ja huono olo jatkaa vellomistaan, mutta alkuahan se vielä on, saa nähä kuinka kauan sitä jatkuu, ja kahvi närästää, en kyllä muista aiemmin näin aikaisin närästystä, kuolema se varmaan tulee jos kahvia ei voi juoda.

Jokos olette varanneet neuvolaan aikaa, minä meinasin ensiviikolla varata, jos on aikaa, töissä on niin kova kiire että työpäivät on venynyt 2 viikkoa 12 tuntisiksi. Mut kohtahan se olis käytävä sielläkin pääsis sit ultraan, niissäkin saan käydä joka kuukausi, ainakin kävin tässä edellisessä raskaudessa, mutta kivahan se on käydä katsomassa miten masussa jaksellaan. Taisi tulla romaani tästä, mutta jatketaan toisena päivänä, poitsu huutaa ruokaa!

Minä&toukka 6 tasan

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla