Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen katkera ja epätoivoinen kun mies välttelee keskusteluja suhteen tulevaisuudesta

Vierailija
17.10.2017 |

2v jo tunnettu, asumme erillään ja en tiedä haluaako kumppani edes ikinä muuttaa yhteen sillä ei suostu pujimaan aiheesta! Aina vain yrittää välttää vaihtaa puheenaihetta, kun otan suhteen tulevaisuuden puheeksi, jolloin minä hermostun ja riita on valmis. Eilen viimeksi taas kävi näin kun sanoin että olisi kiva tutustua hänen perheeseensä, vaihtoi taas puheebhaiett ja totesi vaan "ei nyt jaksa"... nyt mies yrittää lepytellä tuomalla aamukahvia sänkyyn ym. Mutta mulla on niin haavoittunut olo! Kuinka kauan tätä pitää jaksaa, pitääkö äijä mua ihan pellenään oikeasti :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/23 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te olette ylipäätään yhdessä, jos mies tuo sinulle pahaa mieltä?

t. Mies

Ei kai vaan taustalla ole se, että mies on jollain yleisesti tunnustetuilla standardeilla "löytö", ja sen takia sitten siitä täytyy pitää kiinni...

Jännämies aiheuttaa surua, murhetta ja usein jopa fyysisiä vammoja, mutta silti sellainen on kerta toisensa jälkeen otettava. Kaduilla kulkee kyllä laumoittain vapaita kilttejä miehiä, jotka tekisivät naisen onnelliseksi, mutta mahdollisuutta heille ei anneta alkuunkaan. On oltava pitkä, lihaksikas, assertiivinen, vähän vaarallinen... siis kaikkea sellaista, mikä ei todellisuudessa ole minkään arvoista ihmissuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei myös vaivaisi se, että mies ei halua sukulaisia tavattavan tai että olisi omat asunnot, mutta se kyllä vaivaisi, että mies ei suostu puhumaan. Ihan sama mikä tahansa aihe, kyllä on pakko suhteessa puhua. Itse en ole (olen nainen) ihminen, joka jaksaisi aina pohtia ja vääntää "miksi tuntuu siltä kuin tuntuu", mutta ymmärrän, että toiselle on tärkeää tietää motiivini. Voihan olla vaikka niin, että oikeasti mies häpeää koko hemmetin sukuaan, mutta olisihan se kivampi APn tietää, kuin kuvitella, että mies ei juuri häntä vie näytille.

Olisi sekin ihanaa, että voisi aina ajatella parasta = kyllä hänellä on hyvä syy toimia, kuten toimii, mun parasta ja suhteen ajattelee, niin en sitten tässä huolehdi, mutta valitettavasti meistä aika harva taitaa tälläiseen pystyä, vaan mieleen nousee synkemmät syyt. Varsin, jos niistä ei suostuta puhumaan.