Jokin haisee meillä sängyssä... Epäilen että se on miehen etuhäntä
Helppiä, miten voisin ottaa asian puheeksi miehen kanssa?? Käy kyllä joka ilta suihkussa. Silti aamuisin makuuhuoneessa haiskahtaa ja luulen että sen johtuvan tuosta etuhännästä...
Kommentit (16)
Se kasvattaa sulle siellä etuhännässään aamupalajuustoa. Ole iloinen noin huomaavaisesta miehestä!
Mitä jos haju tuleekin sinun etupyypyystäsi?
No miten se voi muka niin voimakkaasti haista? Siellä on varmaan ihan oma ekosysteemi.
Meillä se on rouvan etu-alareikä, joka haisee juuston ja sillin yhdistelmälle. Onneksi koiran nuoleminen tähän auttaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä se on rouvan etu-alareikä, joka haisee juuston ja sillin yhdistelmälle. Onneksi koiran nuoleminen tähän auttaa asiaa.
Mä olen kans ulkoistanu tän koiralle.
Muija nukahtaa ja se fjöösa taas käryää siinä niin sipasen pikkusen maapähkinävoita vakoon ja klitoon.
Sit meijän sesse paikalle putsaan se kärykolo.
Itte poimin aamulla taas kehut ku "sä rakas nuolet nykyään niiiiiiiin ihanasti!"
Sit saan itte kunnon suikkarit aamupalkinnoksi ja lähden hymyssä suin duuniin.
Vierailija kirjoitti:
Et sitte parempaa"rouvaa" löytänyt?
Yllättävän pitkään ollu tää ketju!
Et oo leikkauttanut sitä vielä? Mäkin huomasin että haisi, laitoin sitruunaa ensin ja leikkuun jälkeen on haissut vähemmän. Nuo urokset on tuollaisia. Hirveesti harmia ja äänekkäitä.
Vai olisiko sittenkin kyseessä se takahäntä?