Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityistielleen esteitä laittanut ammuttiin

Vierailija
16.10.2017 |

POLIISI epäilee, että Porvoon Sannaisten ampumaradan läheisyydessä tapahtuneen henkirikoksen motiivi oli tieriita.

Tutkinnanjohtaja Mikko Minkkinen kertoo, että 70-vuotias uhri oli asunut ampumaradalle vievän tien varrella ja ärsyyntynyt liikenteestä.

Minkkisen mukaan kiistaa tienkäytöstä oli ollut pidemmän aikaa ja uhri oli laittanut tielle erilaisia esteitä.

Minkkisen mukaan surmapäivän tapahtumien kulku on poliisin tiedossa, mutta siitä ei vielä voida kertoa julkisuuteen tutkinnallisista syistä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lukinnut puomin?

Vierailija
2/12 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sano, että tuo olisi oikein mutta joskus kusipäiden kannattaisi miettiä sitäkin vaihtoehtoa, ettei kaikki jaksa aina niellä paskaa loputtomiin ja se on täysin ymmärrettävää. En tiedä oliko tässä sellaista, mutta jos räksytti ja nipotti turhasta niin sitä sai mitä tilasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt sano, että tuo olisi oikein mutta joskus kusipäiden kannattaisi miettiä sitäkin vaihtoehtoa, ettei kaikki jaksa aina niellä paskaa loputtomiin ja se on täysin ymmärrettävää. En tiedä oliko tässä sellaista, mutta jos räksytti ja nipotti turhasta niin sitä sai mitä tilasi.

Ai että voi olla kyrpä koska MUN tie? No kannattiko? Mä ainakin antaisin käyttää tietä koska se on normaalia, kivaa käytöstä, mutta ei suomalaiset paskapäät tietenkään koska MINÄ ja MUN tie ja muuta PASKAA.

Vierailija
4/12 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei välttämättä olisi ärtynyt siitä tienkäytöstä, ehkä sieltä kantautuu ärsyttävä pauke.

Vierailija
5/12 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, sanot varmaan samaa esim. raiskausuhreillekin? Tosin tässähän lähti vain henki, ja mieheltä vielä.

Vierailija
6/12 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et nyt muka sano, mutta nipottajat kuitenkin ansaitsevat kuoleman? Mitähän helvettiä sinun sairaassa päässäsi liikkuu.

Vierailija
7/12 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että voi olla kyrpä koska MUN tie? No kannattiko? Mä ainakin antaisin käyttää tietä koska se on normaalia, kivaa käytöstä, mutta ei suomalaiset paskapäät tietenkään koska MINÄ ja MUN tie ja muuta PASKAA.

Paskaa sullon housussas.

Vierailija
8/12 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleen miehen sukulaisena joudun ottamaan kantaa näihin kommentteihin.

Oli sitten kysymysessä tien käyttö tai ampumaradan tapahtumat niin sukulaismiehen käyttäytyminen ja asioiden hoito oli ala-arvoista, mutta se ei missään tapauksessa oikeuta tappoon tai sanoisinko murhaan.

Tekijä(t) ovat siis toimineet erittäin paljon huonommin kuin tämä sukulaismies ja toivon, että he tulevat

saamaan teostaan oikeudenmukaisen rangaistuksen.

Mitä tulee ampumaradan toimintaan ja eräisiin selvityspyyntöihin, joihin ei tietoni mukaan

ole annettu vastauksia ajallaan ja aluetta koskeviin turvallisuusmääräyksiin, joita ei ole noudatettu, tulen selvittämään asian perinpohjin.

Vierailija
9/12 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain kalahti pilkka valittajan omaan nilkkaan.

Vierailija
10/12 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Ammunan harrastajat ovat keskimääräistä lainkuuliaisempaa porukkaa ja tunnetusti kunnollisia ihmisiä.

Vierailija
11/12 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainut ampumarata riita tässä maassa.

Vierailija
12/12 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuomita suuntaan tai toiseen ennen lisätietoja.

Eli jäitä hattuun kaikille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän