Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko siinä säästeliäs, heräät aina aikaisin ja kotisi on aina siisti

Vierailija
16.10.2017 |

Onneksi olkoon, olet ihminen, jota kukaan ei halua tavata.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikaisin heräämistä pidetään jotenkin hyvänä ja tavoiteltavana? En ole ikinä ymmärtänyt tätä.

No kai se liittyy töihin menoon, kouluun ja siihen että joku keittää lapsille aamupuuron ennenkuin syövät kissanruoat kupista.

Vierailija
22/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästeliäs ei ole synonyymi itaralle! Olen säästeliäs- siis en tuhlaa turhuuksiin rahojani mutta

käyn usein ulkona syömässä,ostan laadukasta ja hintavaakin jos tarvitsen jotakin. En viihdy sotkussa

joten koti on aina siisti. Aamuvirkkukin olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikaisin heräämistä pidetään jotenkin hyvänä ja tavoiteltavana? En ole ikinä ymmärtänyt tätä.

No kai se liittyy töihin menoon, kouluun ja siihen että joku keittää lapsille aamupuuron ennenkuin syövät kissanruoat kupista.

Mutta kun kaikkien työt eivät ala kahdeksalta tai edes aamulla ollenkaan. Eikä kaikilla ole lapsia. Tässä aloituksessa ei lapsista puhuttu mitään.

Vierailija
24/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen :) juu en halua köyhiä laiskoja ihmisiä tuttavapiirini, että pysy vaan siellä likaisessa loukossasi :D

Vierailija
25/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästeliäs (en pihi) olen. Herään aina aikaisin. Kotini on aina siisti. 

Varisinkin viikonloppuisin on tunkua. Säästeliäänä kärrään juomia Virosta, vaatekaapissa ja jääkaapissa aina vierasvaraa. Herään aina aikaisin, riippumatta moneltako menen nukkumaan. Jos luonani on jatkot, niin mieluummin sinnittelen sitten seuraavan päivän alkuiltaan ja menen yöunille kuin menisin nukkumaan aamulla tai aamupäivällä. Kotini on aina siisti, tykkään että tavaroilla on omat paikkansa, opin tämän jo pienenä. Luokseni voi tulla ihan milloin vain, ettei tarvii siivota ensin, että sekaan mahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme