Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko siinä säästeliäs, heräät aina aikaisin ja kotisi on aina siisti

Vierailija
16.10.2017 |

Onneksi olkoon, olet ihminen, jota kukaan ei halua tavata.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, en herää ja koti on aina pommin jäljiltä. Tiedä sitten onko muut kuitenkaan kauheen intona muhun tutustumassa.

Vierailija
2/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon:

En, en tod. ja ei ole.

Vierailija
4/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tuollainen! Kaikki tuppaa kaveriksi ja juttusille, mutta en oikein pidä ihmisistä vaan olen mieluiten yksin. Eli väittäisin, että siisteillä ja säästeliäillä on paljon kavereita, jos vaan haluavat.

Vierailija
5/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan olisi pihistelijän kaveri. Kyllä mukavat, anteliaat ja sosiaaliset ihmiset on ne joiden parissa viihdytään. Ei näiden "emmä voi tulla ku se maksaa- mitä se maksaa- kauheen kallista emmä voi" -ihmisten kanssa.

Vierailija
6/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten kun se pihistelijä on aina se joka kutsuu kotiin, mutta ei tarjoa mitään. Koska hänellä ei ole mitään. No ei tietenkään ole, koska elämä on puuroa, näkkileipää ja hunajamarinoituja broilerinsuikaleita.

Vierailija
7/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinkin..

Olen vähintäänkin boheemi mitä tulee siisteyteen, impulsiivinen oudoissa asioissa pihistelevä rahankäyttäjä joka valvoisi yöt ja nukkuisi päivät jos mahdollista.

Vierailija
8/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sen pihin todella siistissä kodissa istutaan keittiössä, jossa ainoastaan on valota päällä, muualla ei koska sähkö. Sitten se tarjoaa teetä, liptonin yellow labelia. Ensin vieras saa liottaa pussia, sitten hän ottaa sen saman ja liottaa.

Tosi tarina.

Vierailija
9/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen. 2. En, mutta yritys kova ainakin välillä. 3. Ei todellakaan.

Vierailija
10/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin alkoi kavereita pakkaamaan ovista ja ikkunoista, kun tuhlasin kaikki rahani, skeidasin kämpän ruokottomaan kuntoon ja nukuin yhteen päivällä. Niin nousi suosio, että ulos saa näitä kavereita tyrkkiä, jos vain oven auki saisi näiltä rojuilta.

Vierailija
11/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siistin vanhanpiian kodissa ei uskalla edes istua mihinkään, koska se katsoo aina sillai "älä siihen nyt vaan istu". Keittiössä todellakin usein ollaan ja juodaan MINUN tuomaani viiniä.

Vierailija
12/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan olisi pihistelijän kaveri. Kyllä mukavat, anteliaat ja sosiaaliset ihmiset on ne joiden parissa viihdytään. Ei näiden "emmä voi tulla ku se maksaa- mitä se maksaa- kauheen kallista emmä voi" -ihmisten kanssa.

Kaikki eivät tarvitse maksullista seuraa. Tavata voi muuallakin kuin paikassa missä kaikki maksaa.Ja kaverit kannattaa valita tarkoin etteivät tule lokkeilemaan.Niitä on nähty ihan tarpeeksi.

Vierailija
13/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika säästäväinen, mutta en saita, enkä nuukaile koko ajan. En herää aikaisin. Koti on aina siisti.

Vierailija
14/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, en, on. 

Onko minulla mahiksia?

Vierailija
15/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua tavata?

Ikävä tuottaa pettymys, mutta minulla on laaja ystäväpiiri, ja tapaan kavereita useamman kerran viikossa.

Äskenkin tulin baarista, vaikka on maanantai ja huomenna töitä.

Vierailija
16/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaan liikaa, inhoan aikaisia aamuherätyksiä töiden vuoksi välillä ja kiskon itseni ylös kahvin ja energiajuoman voimalla. Koti on puoliksi siisti ja puoleksi sotkuinen :D

Vierailija
17/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ei-säästeliäs kaverini pyytää lainaksi rahaa ja tavaroita, mutta ei välttämättä muista maksaa takaisin tai palauttaa.

Vierailija
18/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa: siis säästeliäs on ihan eri asia kuin pihi! Pöytä aina runsaasti katettuna, enkä katso hintaa kun ostan jotain. Maksan kaikkea mielelläni aikuisille lapsillenikin. Käyn kaikkialla missä mieli tekee. Mutta joka kuukausi jää rahaa säästöön, kaikesta huolimatta.

Vierailija
19/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän tietyissä asioissa mutta en ikinä ystävien kohdalla. Viikonloppuna vein ystäville yli kolmenkympin amaronea vaikka kutsuivat vain saunaan.

Herään aikaisin ja koti on siisti koska olen laiska ja haluan päästä helpolla.

Viihdyn yksikseni hyvin.

Vierailija
20/25 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikaisin heräämistä pidetään jotenkin hyvänä ja tavoiteltavana? En ole ikinä ymmärtänyt tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi