Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun äitini 70v suosittelee mulle (40v) Gerry Webberin vaatteita...

Vierailija
16.10.2017 |

Aina kehuu kuinka hyviä on ja sopii varmasti minulle. Ongelma on että en pidä niistä, värit maanläheisiä tai kirjavia ja noh, ei tyylisiäni ja muutenkin jos näytän jotain vaatetta minkä olen ostanut jänelle niin ehdottaa jotain muuta ettei se sovi minulle. Näköjään minulle ei sovi kuin farkut ja paita, kaikessa muussa näytän rumalta hänen mielestään.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo peukutus äitini puolesta vai minun puolesta?

Ei vaan ole ketään kelle esitellä ostoksia tai kysyä mielipidettä..

ap

Vierailija
2/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keskustelet hänen kanssaan pukeutumisesta koska..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole ketään joka sanoisi mielipiteensä, mutta hänen mielipiteensä ärsyttää. Ollaan niin erilaisia. Tyyliltään ja muutenkin.

ap

Vierailija
4/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut ajattelemaan, että sinun pitää kysyä mielipiteitä pukeutumisesta joltakin toiselta? Jos tuo on tosi tärkeää niin varaa aika tavaratalon maksuttomaan pukeutumisneuvontaan. Itse en halua, että pukeutumistani kommentoidaan, mutta meitä on moneksi.

Vierailija
5/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sinut ajattelemaan, että sinun pitää kysyä mielipiteitä pukeutumisesta joltakin toiselta? Jos tuo on tosi tärkeää niin varaa aika tavaratalon maksuttomaan pukeutumisneuvontaan. Itse en halua, että pukeutumistani kommentoidaan, mutta meitä on moneksi.

Mistä tiedät mikä käy sulle?

Vierailija
6/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kysyä kenenkään mielipidettä pukeutumisesta. En minäkään pidä Gerry Weberistä vaikka olen 60.

Vierailija
7/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se että äitini mielestä mahaa ei saisi yhtään näkyä tai olla ja olen sentään synnyttänyt nainen. Pitäisi pukeutua suoriin kappa mekkoihin Nansoa tai Gerry Weberiä. Siis sellaisiin liivimekkoihin, mitä päiväkodeissa ilmeisesti käytetään. Ei saa korostaa vyötäröä yhtään vaikka minulla on ylipainoisenakin vyötärö.

ap.

Vierailija
8/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tarvitset jonkun toisen henkilön mielipiteen vaatteistasi? Tunnustele sitä materiaalia, miellyttääkö. Pue vaate päällesi ja katso peilistä, näyttääkö hyvältä. Kokeile vähän liikkua ja istua siinä vaatteessa, niin tiedät, kiristääkö jostain. Sitten ostat, jos tykkäät vaatteesta. Jätät kauppaan, jos et tykkää. Olen luullut, ettei kukaan teini-ikäinen tai sitä vanhempi kaipaa äidin mielipidettä vaatteidensa hankintaan.

Vierailija
9/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää kysyä kenenkään mielipidettä pukeutumisesta. En minäkään pidä Gerry Weberistä vaikka olen 60.

Minkälaisia vaatteita Gerry Weberin vaatteet ovat?

Vierailija
10/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan "nirsoile", Gerry Weber pukee aikuisen naisen "tyylikkääksi ja asialliseksi." Kerran harkitsin ostavani ko. merkin kirjavan puseron kirppikseltä. Ukkoni ehti kommentoida sitä mummuille sopivaksi puseroksi, joten en sitten ostanut sitä. Joistakin vaatteista olen tykännyt, mutta erityisesti jotkut jakut ovat minulle aivan liian - krhm - tyylikkäitä. Lisäksi vaatteet ovat kalliita, joten kirppis olisi paras ostospaikka. (Olen 54-vuotias).

Vierailija
11/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se että äitini mielestä mahaa ei saisi yhtään näkyä tai olla ja olen sentään synnyttänyt nainen. Pitäisi pukeutua suoriin kappa mekkoihin Nansoa tai Gerry Weberiä. Siis sellaisiin liivimekkoihin, mitä päiväkodeissa ilmeisesti käytetään. Ei saa korostaa vyötäröä yhtään vaikka minulla on ylipainoisenakin vyötärö.

ap.

No ei sitä mahaa kyllä saisikaan näkyä. Ehkä sun pitää ostaa kokonumeroa isompia vaatteita ja ottaa tarpeen mukaan vyötäröltä sisään jos haluat sitä korostaa?

Vierailija
12/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassista saksalaistyyliä.

Vierailija
13/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät mikä käy sulle?

Tuossahan juuri luki että pukeutumisneuvonta, menikö ohi??

Vierailija
14/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap.

Kyllä sieltä näköjään muunkinlaisia vaatteita löytyy kuin suoria mekkoja:

http://marionwalterproduction.com/wp-content/uploads/2017/01/Gerry-Webe…

Vierailija
15/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti googlata, millaisia ne ovat. Enimmäkseen tylsähköjä perusvaatteita: neuleita, paitapuseroita, trikoopuseroita, farkkuja yms. Suurin osa näytti siltä, mitä 99% 30-60v naisista käyttää. Ei mitään ihmeellistä. Ehkä niissä on sellainen mitoitus, jonka äitisi arvelee sopivan vartalollesi?

Vierailija
16/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut kerran pukeutumisneuvojalla, tuli kalliiksi. Laittoi minulle bootcut farkut ja kietaisuneuleen, paitapuseron ja lyhyen hameen ja paitapuseron päälle neuleliivin (Olikohan silloin sellainen muodissa?). Takki oli kyllä hyvä minkä ostin, käytin sitä vuosia ja ihan loppuun, materiaali oli vaan uono mutta malli hyvä ja naisellinen.

ap

Vierailija
17/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät ihan kivoilta. Ei kai sieltä kaikkein "tanttamaisimpia" vaatteita kannatakaan valita. Ehkä äitisi tarkoitti, että pukeutuisit vaatteisiin, joihin on jo valmiiksi ommeltu muotoa. Jos on mahaa, niin helposti pukeutuu telttoihin, jotka suurentavat vielä lisää.

https://s.inyourpocket.com/gallery/102517.jpg

http://www.donkey.de/uploads/cache/1/9/6/adaptive_1424182691uploadsuser…

Vierailija
18/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska sattuma, että minä ja äitini olemme samanikäisiä kuin sinä ja äitisi:-) Myös minun äitini tykkää Gerry Weberin vaatteista kovasti. Hän monesti ehdottelee minulle vaatteita, myös Gerry Weberin, mutta en ole niistä ollut niin kovin kiinnostunut. Tänä syksynä niissäkin on kyllä kivoja ja kauniita värejäkin. Tietysti me nelikymppiset päätämme itse, mitä puemme, mutta kyllä äideiltä mielipiteitä tulee -halusi niitä tai ei!

Vierailija
19/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta vähän ankeita. Klassisen mallisia mutta kuosit tylsiä ja mummokuosikirjavia. Tätivaatteita, hyvälaatuisia kyllä. T. Se60v

Vierailija
20/32 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut kerran pukeutumisneuvojalla, tuli kalliiksi. Laittoi minulle bootcut farkut ja kietaisuneuleen, paitapuseron ja lyhyen hameen ja paitapuseron päälle neuleliivin (Olikohan silloin sellainen muodissa?). Takki oli kyllä hyvä minkä ostin, käytin sitä vuosia ja ihan loppuun, materiaali oli vaan uono mutta malli hyvä ja naisellinen.

ap

Bootcut-leikkaus saa jalat näyttämään pidemmiltä ja hoikemmilta, kietaisuneule kaventaa vyötäröä. Sopivat siis erittäin hyvin ylinpainoiselle, ja ihan jokaiselle joka haluaa näyttää hoikemmalta.