Onko normaalia haluta tulla satutetuksi?
Fantasioin jatkuvasti esimerkiksi pahoinpidellyksi/raiskatuksi tulemisesta tai parisuhteesta jossa minua kohdellaan henkisesti väärin. Olen fantasioinut niin pitkään kuin muistan, olen nyt reilu parikymppinen. Toisaalta ne eivät ole vain etäistä fantasiointia, vaan ihan tosielämässäkin minua kiehtovat jollain tavalla "kammottavat" miehet. Nytkin olen yrittänyt parin viikon ajan jäljittää erästä huomattavasti vanhempaa, rajatilapersoonamiestä. Toistaiseksi olen seurustellut kunnollisten tyyppien kanssa, tosin petetyksi olen tullut.
Onko tälläinen ihan tavallista? Oon ainakin luullut että on.
Jos teidän mielestä ei, niin selittyisikö traumaattisilla lapsuudenkokemuksilla tms; harrastakaa vähän keittiöpsykologiaa!
Kommentit (19)
Kai tuo on yksi bdsm muoto? Ihmisen seksuaalisuus on hämmentävää. En usko, että on kyse mistään traumasta varsinkin, kun pystyt näin hyvin erittelemään fantasiasi. Pidä kuitenkin järki päässä toden ja leikin välillä. Parisuhteeseen tai mihinkään suhteeseen ei kannata ryhtyä väkivaltaisen kanssa vaan henkilön, joka on kiinnostunut samoista fantasioista. Joskus fantasiat ovat kiihottavia vain omassa päässä tai videolla, mutta toteutettuna ei.
Vierailija kirjoitti:
Missä sun isä on?
Isäni on elämässäni tavalliseen tapaan, hyvissä väleissä ollaan mutta ei erityisen läheisiä.
Ap
Fantasiat on vähän eri asia kuin todellisuus.
Olet vielä nuori joten kehotan unohtamaan vakavat seurustelut ja kokeilemaan millaisia miehiä on tarjolla.
Et osaa sitoutua kilttiin ja mt-ongelmaiseen et halua. Mutta mikään ei estä kokeilemasta.
Jaa'a. Tuskin kaikkein tavallisimpia fantasioita, mutta tokkopa harvinaisinkaan.
Halattiinko sinua kotona ja saitko empatiaa sekä ymmärrystä osaksesi? Tuli vaan näin mieleen kyökkipsykologille.
Erilaisia fantasioita myös tulee ja menee kausittain, olen huomannut.
Minulla oli joskus nuorempana sellainen vaihe, että fantasioin naisten satuttamisesta, mutta se meni ohi. Nykyään kyllä vähän jopa pelottaa ja kammoksuttaa ne silloiset ajatukset. Tietenkään en silloinkaan niitä oikeasti olisi toteuttanut, koska olin kuitenkin järjissäni.
Vierailija kirjoitti:
Erilaisia fantasioita myös tulee ja menee kausittain, olen huomannut.
Minulla oli joskus nuorempana sellainen vaihe, että fantasioin naisten satuttamisesta, mutta se meni ohi. Nykyään kyllä vähän jopa pelottaa ja kammoksuttaa ne silloiset ajatukset. Tietenkään en silloinkaan niitä oikeasti olisi toteuttanut, koska olin kuitenkin järjissäni.
Tää on ollut mulla siis varmaan kymmenen vuotta, eli ala-asteen viimeisiltä luokilta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Halattiinko sinua kotona ja saitko empatiaa sekä ymmärrystä osaksesi? Tuli vaan näin mieleen kyökkipsykologille.
Meillä kieltämättä oli vähän välinpitämätöntä ja huomiota olisin kaivannut enemmän.
Mulla on samanlaisia fantasioita, on ollut aina ja olen jo kolmekymmentä. En ole muuttunut. Olen joskus pystynyt harrastamaan tunteellista seksiä miesten kanssa, mutta yleensä en pysty saamaan orgasmia ellei tehdä tai en ajattele jotain naista (voimakkaasti) alistavaa.
Olen usein miettinyt, onko lapsuudessani tapahtunut jotain outoa mitä en muista.
Joskus olen yrittänyt tietoisesti muuttua romanttiseen, tasa-arvoisempaan suuntaan, mutta olen sitten palannut takaisin omaan normaaliini. Uskon, että tästä voisi jonkun verran oppia pois, mutta en ole jaksanut yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Jaa'a. Tuskin kaikkein tavallisimpia fantasioita, mutta tokkopa harvinaisinkaan.
Tutkitusti naisten yleisin seksifantasia on raiskatuksi tuleminen. Aloittaja on täysin normaali ja tyypillinen nainen.
Tilanne on hiukan hankala. Ilmeisesti sinun pitäisi jotenkin saada tuo fantasia muuttumaan todellisuudeksi, mutta miten ihmeessä voisit tehdä sen turvallisesti? En tiedä, en todellakaan tiedä. Jos etsit makusi mukaisia miehiä, voi käydä huonosti.
Fantasiointi on normaalia; fantasioilla ei ole mitään tekemistä toiveiden kanssa. Miehillä voi olla homoeroottisia fantasioita, naisilla sadomasokistisia (tai raiskatuksia tulemiseen liittyviä). Pointti on, että fantasioissa se fantasioija kuitenkin aina hallitsee tilannetta. Todellisuudessahan näin ei olisi., Yksikään nainen (tai mies!) ei halua tulla raiskatuksi.
Jos oikeasti haluat tulla satutetuksi, viiltelet, poltat itseäsi tms, niin luultavasti kyse on jonkin asteisesta persoonallisuushäiriöstä. Ei toki välttämättä, voi olla myös, että olet vain s/m seksistä kiinnostunut. Siinä on kuitenkin tärkeää, että molemmat ovat sitoutuneet yhteisiin sääntöihin ja turvasanoihin.
Mä olen sub ja masokisti, kiihotun siitä, kun mies hieman harrastaa henkistä väkivaltaa ja alistaa ja esim haukkuu. Tiedän, sairasta. Huono puoli siinä on, että tuo oikeasti laskee itsetuntoani, joka on romahtanut suhteen aikana. Järjellä ajattelen usein, että kannattaisi ihan oikeasti erota. Se tuntuu vaan ihan mielettömän vaikealta siksi, kun miehen käytös osuu tähän mun fetissiin niin lujaa. Kajsipiippuinen juttu. Tyyliin Varo mitä toivot tai voit saada sen. Paras olisi, jos voisi toteuttaa sitä piirrettä hallitusti jossain bdsm:ssä eikä se olisi oikeaa arkielämän alistamista, mikä haittaa itsetuntoa ja siten koko elämää.
Mä ainakin tykkään ku mut pistetään käsiraudalla kiinni päätyyn ja mies ottaa mua takaa samalla peukalo pyllyssä ja toisella kädellä läimii kevyesti pakaroita puhuen törkeyksiä . Vaikka tiedän sen olevan leikkiä tuntuu se silloin todelta
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin tykkään ku mut pistetään käsiraudalla kiinni päätyyn ja mies ottaa mua takaa samalla peukalo pyllyssä ja toisella kädellä läimii kevyesti pakaroita puhuen törkeyksiä . Vaikka tiedän sen olevan leikkiä tuntuu se silloin todelta
Tulin märäksi
No ei ole normaalia! Joku toinen saa olla kyökkipsykologi.