Hah, työpaikan playeri luulee pelaavansa mun kanssa, mut mäpä pelaan paremmin!
Aloin huvikseni flirttailemaan työpaikkamme playerin kanssa ja hänkin lähti juttuun mukaan. On tottunut saamaan kaikki naiset lääpälleen itseensä, mut nyt onkin aivan ihmeissään, ku mä en roikukaan sen perässä, vaan se on mulle vaan hauska päivänpiristys 😄.
Kommentit (12)
En aattellu 😄. Sehän tässä hauskaa onkin, että tämä mies ei ole edes yrittänyt mitään sen suuntaista, vaan hänellä on nyt ihan eri taktiikka, esittää vaan todella ihastunutta 😄.
Ap
Vetoa pystyyn, että ensi viikolla saadaan lukea täältä mitenkä lopulta päädyitkin tämän playerin sänkyyn. Ja kauhea itku kun halusikin vain seksiä eikä rakastunut suhun.
Et sä sen kaa pleijais jos et tuntisi yhtään sitä kohtaan vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Et sä sen kaa pleijais jos et tuntisi yhtään sitä kohtaan vetoa.
Musta on hauskaa flirttailla sen kanssa, mutta pidän itse tiukasti huolen, ettei tunteita pääse kehittymään. En mm. ota tähän mieheen mitään yhteyttä, jos hän pyörii liikaa mielessäni. Ja silloin tämä mies sitten käy jatkuvalla syötöllä luonani tekemässä tikusta asiaa. On hauska seurata sen pelikuvioita, se ei esim. todellakaan vihjaile mitään sänkykuvioita eikä puhu mitään asiatonta. Ennemminkin yrittää tutustua muhun paremmin, mutta mäpä en annakaan itsestäni mitään irti 😄. En ole ennen törmännyt noin kovaan playeriin, joten en oikein tiedä mitä tuleman pitää, mutta harkittuja on varmasti kaikki peliliikkeet.
Ap
Tuleman pitää: kun et anna riittävästi itsestäsi alkaa pelaamaan nenäsi edessä kenen tahansa muun naisen kanssa oikein täysillä niin pitkälle kuin mahdollista. Luvassa kähmimistä firman juhlissa jne. Jos on kova pelimies saattaa myös muuttua ilkeäksi sinulle.
Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
Tiedän, että tämä päättyy joo siihen, että ko. mies alkaa vihaamaan mua.. Siksi olenkin yrittänyt välillä jo jäähdytellä tilannetta ja pysyä hänestä kaukana, jotta homma säilyisi mahdollisimman pitkään hauskalla tasolla.
Ap
Ihanaa, tuo on niin hauskaa. Ainoa riski on se että lopulta retkahdat. Siihen viittaa se että ajattelet häntä vaikka et haluaisi. Mitä jos se onkin oikeasti ihastunut? Mitä jos minä olisinkin hänelle se jonka kanssa haluaisi olla? Olette varmaan molemmat ihastuneita, se on vain ihanaa. Varo silti jos tiedät että on pleijeri. Ihastuminen on parasta :)
Vierailija kirjoitti:
Tuleman pitää: kun et anna riittävästi itsestäsi alkaa pelaamaan nenäsi edessä kenen tahansa muun naisen kanssa oikein täysillä niin pitkälle kuin mahdollista. Luvassa kähmimistä firman juhlissa jne. Jos on kova pelimies saattaa myös muuttua ilkeäksi sinulle.
Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
Jos mies alkaa ilkeäksi niin eiköhän se ole hänen oma murheensa.
Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, tuo on niin hauskaa. Ainoa riski on se että lopulta retkahdat. Siihen viittaa se että ajattelet häntä vaikka et haluaisi. Mitä jos se onkin oikeasti ihastunut? Mitä jos minä olisinkin hänelle se jonka kanssa haluaisi olla? Olette varmaan molemmat ihastuneita, se on vain ihanaa. Varo silti jos tiedät että on pleijeri. Ihastuminen on parasta :)
En halua ajatella sillä tavalla, että hän olisi oikeasti ihastunut. Pidän myös mielessäni sen, että en oikeasti haluaisi koskaan tuollaista playeriä miehekseni, vaikka hän yhtäkkiä muuttaisikin käytöstään ja ihastuisi minuun.. Ihastuminen on ihanaa, niin kauan kun se on hauskaa. Itse yritän viimeiseen saakka välttää ihastumasta tähän mieheen ja tähän saakka olenkin pystynyt ottamaan homman huumorilla. On kyllä jännä seurata näitä pelikuvioita, välillä hän esittää ujoa ja välillä hän lähettelee minulle viestejä jatkuvalla syötöllä. Muutenkin tosi ristiriitaista käytöstä välillä, mutta sillähän varmaan saa naisen yleensä koukkuun. Peruskuviota on varmaankin myös se, että hän korostaa kokoajan sitä, kuinka hän ei yleensä käyttäydy niin kuin minun kanssani käyttäytyy..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aloin huvikseni flirttailemaan työpaikkamme playerin kanssa ja hänkin lähti juttuun mukaan. On tottunut saamaan kaikki naiset lääpälleen itseensä, mut nyt onkin aivan ihmeissään, ku mä en roikukaan sen perässä, vaan se on mulle vaan hauska päivänpiristys 😄.
Niinhän sä itse luulet, mutta geenisi ovat jo päättäneet että pian makaat ketarat ojossa niin kuin luonto määrää.
Aiotko mennä myös läpällä sänkyyn?:D