Miehestä outo fiilis jos alkuunsa
On osannut latoa kirjaimellisesti kaikki maasta taivaaseen ylistävät sanat, tehnyt kaiken maailman suuria lupauksia ja edellisen sähköpostiviestittelyn loppuun kirjoitti "haluan omistaa sinut täydellisesti." Olemme sopineet siis muutaman päivän sisälle ensimmäiset treffit kasvotusten, mutta intuitio sanoo tuosta miehestä jotain aivan toista, minkä hurmaavan ja täydellisen kuvan on itsestään tähän mennessä antanut. Jokin ei omasta mielestäni vain täsmää. Olen kysynyt arkielämäänsä ym. liittyviä juttuja ohimennen, mutta ohittanut ne todella ovelasti; vastaavasti taas on vaatinut minua kertomaan, mitä teen, millaiset kuviot on arkielämässä jne. Olemme viestitelleet vain sähköpostien kautta jo parisen viikkoa, muttei muita yhteystietoja (kuin tietysti sähköpostiviestiä) ole jaettu toisille, ja kaiken lisäksi asutaan eri kaupungeissa, joten todennäköisesti ei kykenisi millekään "kostoretkelle" lähtemään. Onko parempi peruuttaa koko treffit?
Kommentit (33)
Niin, jos et halua, niin jotenkin hienotunteisesti sinun pitänee nyt ilmaista itsesi.
Mielikuvitusmaailmassa se toinen taitaa elää.
Varo narsistia ja paloittelijamurhaaja. Haluaa omistaa sinut lasipurkeissa mausteliemessä kätsyn kokoisina paloina. Tai ota joku todistajaksi / turvaksi mukaan. Näet miten miettinen reagoi.
Sinuna en menisi enkä pitäisi yhteyttä, ei kai tyyppi tiedä osoitettasi? Mistä löysit tämän hiomattoman jalokiven?
En mä sanoisi että vaistoni kertoo sinun olevan sekopää.
Sanoisin, että isä ei päästä treffeille, tai että oletkin nyt varattu. Kumpi sopii ikääsi paremmin.
Ja kaikki yhteydet poikki.
Voisiko se olla niin että ne joilla on sisko tai veli, kommunikointi vastakkaisen sukupuolen kanssa luonnistuu paremmin.
Onko ap vielä elossa vai paloiteltu?
Jos vaisto ja merkit varoittaa, niin mitä nopeammin yhteydenpidon lopettaa, sitä lyhyemmän aikaa jaksaa stalkata, jos sellaiseen on taipumusta. Voithan myös pilata fantasian paljastamalla "vahingossa" jotain häntä ellottavaa itsestäsi. Kysy, mitä hän ei voi naisessa ehdottomasti sietää. Tai lähetä tapaamiseen Kassi-Alman serkkulikka. Tämä neuvo lähinnä stalkkipojujen varalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaisto ja merkit varoittaa, niin mitä nopeammin yhteydenpidon lopettaa, sitä lyhyemmän aikaa jaksaa stalkata, jos sellaiseen on taipumusta. Voithan myös pilata fantasian paljastamalla "vahingossa" jotain häntä ellottavaa itsestäsi. Kysy, mitä hän ei voi naisessa ehdottomasti sietää. Tai lähetä tapaamiseen Kassi-Alman serkkulikka. Tämä neuvo lähinnä stalkkipojujen varalta.
Tää oli hyvä! Vai kelpaako sekopäälle uhriksi kuka tahansa?
Olet nyt jo pulassa. Ilmoita ettet halua enää tavata. Hän voi vainota sinua kauan. Noin psykopaatti kuin olla voi.
Narsisti? Kannattaa olla varuillaan. Olen kuullut useammaltakin narsistin uhrilta, että olisi pitänyt uskoa intuitioon. Olisi säästynyt monelta surulta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo lause tarkoittaa, että tavatessa hän haluaa seksiä.
Jos tapaa vaikka kahvilassa? Ei kai kukaan kotiinsa vie ekatreffeillä?
Mistä löysit tuon makupalan? Kuinka vanha ja epätoivoinen olet?
Helppoa esittää hurmaavaa netissä :D Kokeilin joskus 15v sitten itsekin kännissä. Sähelsin vaikka kuinka monen kanssa jollain mennellä keskustelupalstalla. En muista esitinkö lentäjää vai mitä ja olin mahdollisimman hurmaava. Todellisuudessa olin 20v varastomies jolla oli vain tylsää. Kyllä niitä viestejä tuli ja paljon! Jätin sen kyllä siihen yhteen iltaan.