Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö kaikki pilalle?

Vierailija
16.10.2017 |

Olen tavannut ihanan miehen, jonka kanssa haluaisin aloittaa vakavan suhteen. Ongelma on menneisyys, jolloin olin suhteessa 20 vuotta vanhemman, varatun työkaverini kanssa. Tiesin miehen liitosta ja tapasin lapsiakin silloin tällöin työpaikalla, mutta eivät he merkinneet minulle mitään. Mies oli ehkä enemmän vakavissaan meidän suhteen, mutta itse tein heti selväksi että en aio ryhtyä mihinkään suhteeseen, jossa hänen lapsensa olisivat mukana, enkä siis olisi läsnä lasten miehen luona olo -viikolla, jos hän päättäisi erota.

Suhde loppui niin kuin tuollaiset yleensä loppuu, eli kiinnijäämiseen. Miehen vaimo romahti ja tiedän että heidän perheessään on ollut hyvin vaikeaa pari viime vuotta. Tiedän yhteisen tuttavan kautta että heidän teini-ikäinen poikansa on yrittänyt itsemurhaa ja ollut masennuksen vuoksi hoidossa. Syy on teinin vuoksi siinä mitä minä ja isänsä teimme ja miten rikoimme heidän perheen.

Nyt pelkään että tämä nykyinen kumppani saa tietää menneestä ja minun kieltämättä törkeästä tempustani. Itse en voisi luottaa nykyiseen kumppaniini, jos hänellä olisi taustallaan vastaavaa. Pitäisikö minun kertoa ja antaa miehen päättää vai pitäisikö yrittää piilotella kaikin mahdollisin keinoin? Täällä missä me asumme, piirit ovat aika pienet, joten pelkään että joku sitten joskus kuitenkin kertoo.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tolla asenteella lähdet suhteeseen, se on tuomittu epäonnistumaan ennen kuin ehtii alkaakaan. Unohda "oikeat" suhteet hetkeksi ja koita saada ajatuksesi kasaan ja mieti sitten uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla