Mieheni ei huomio yllätyksillä
Ei anna yllätyslahjoja tai tuo edes kukkia joskus... Varmasti on muitakin samassa tilanteessa? Haukkukaa vanhoilliseksi, mutta kyllä tietynlaiset sukupuoliroolit kuuluvat asiaan.
Nainen joutuu synnyttämään, miehen velvollisuus on "hyvittää" tämä tuska
Kommentit (27)
Järjestin yllätyksiä usean vuoden ajan, lahjoja, matkoja yms. Lahjat harvoin kelpasivat, eikä matkat paljon sen paremmin. Viimeinen niitti oli, kun narsu sai raivarin, koska yhden lahjan ojensi 6 vuotias poikamme. Lahjan ojentaja oli kuulemma väärä, se olisi minun pitänyt antaa eikä pojan.
No sen jälkeen ei ole tarvinnut tuhlata rahojaan narsun lahjoihin..
Vierailija kirjoitti:
Ihana yllätys oli:
Mieheni rakasteli minua takaapäin ja yhtäkkiä tyrkkäsi täysin varoittamatta rajusti pyypyyn. Sattui vietävästi ja vertakin tuli. Oli kyllä pahoillaan, mutta mielipaha jäi. Luottamus on nyt yllätyksen myötä koetuksella.
Asutko Vesalassa?
Kyllä normaalimies muistaa naista huomenlahjoilla parittelun jälkeisenä aamuna.
Meilläkin annetaan huomenlahjoja ja ihania yllätyksiä arjen keskellä. Usein on ollut aamulla rahaa yöpöydällä tai sitten käyty keskellä päivää oikein ison kukkakimpun kanssa panemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana yllätys oli:
Mieheni rakasteli minua takaapäin ja yhtäkkiä tyrkkäsi täysin varoittamatta rajusti pyypyyn. Sattui vietävästi ja vertakin tuli. Oli kyllä pahoillaan, mutta mielipaha jäi. Luottamus on nyt yllätyksen myötä koetuksella.
Oliko päässäsi intiaanipäähine? Soititko miehesi työnantajalle ja kerroit avoimesti tapahtuneesta?
Oletko miettinyt, että antaisit miehellesi asiasta palautetta? Tavallaan niin kuin puhuisit "ongelmasta" ääneen, jotta miehesi ei tarvitsisi lukea ajatuksiasi? Kuulostaako aivan älyttömältä?
Miehet ovat lähtökohtaisesti ihania, mutta kaipaavat välillä selkeää ja suoraa ohjeistusta.
Tietenkin jos nainen huomioi miestä kauniin elein, sanoin ja lahjoin voi sellaisia odottaa myös itse. Kuulostaa porvoolaiselta perinteeltä tuo nainen synnyttää, joten mies palvoo naista yllätyslahjoin meininki.
Exällä oli tapa muistaa yllätyslahjoin hyvityksenä sikailustaan,esimerkiski oltuaan kolme vuorokautta kadoksissa antoi rannekorun. Olisin pärjännyt kyllä paremmin ilman yllätyslahjoja ja yllätysryyppyreissuja.