Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei huomio yllätyksillä

Vierailija
16.10.2017 |

Ei anna yllätyslahjoja tai tuo edes kukkia joskus... Varmasti on muitakin samassa tilanteessa? Haukkukaa vanhoilliseksi, mutta kyllä tietynlaiset sukupuoliroolit kuuluvat asiaan.

Nainen joutuu synnyttämään, miehen velvollisuus on "hyvittää" tämä tuska

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
2/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on välinpitämätön ja ilkeä. Sellainen minä-minä-itsekeskeinen mulkku. Hankkiudu hänestä mahdollisimman pian eroon ja hanki itsellesi välittävä ja ihana mies, joka arvostaa sinua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
4/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo synnyttänyt ja kärsinyt sitä kipua, jota miehesi järjestämät yllätykset ja lahjat kompensoisivat?

Vierailija
5/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on narsku!

Vierailija
6/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin negatiivinen vastaan otto?

Vierailija
7/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo vaimo joudu synnyttämään. Ostan kyllä joskus kukkia siitä huolimatta, mutta en minä sillä mitään hyvitä. Aloitapa sellainen mukava yllätysten perinne suhteessasi ihan itse.

Vierailija
8/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joutuu synnyttämään, miehen velvollisuus on "hyvittää" tämä tuska

Jaa. Uskoisin, että vaimolta loppuu toosan kestävyys ennemmin kuin minulta kukkien tuonti jos aletaan tuolleen hyvittelemään. Vauva ulos --> kympin puska käteen. Tätä rataa kun jatkaa niin...

Vierailija
9/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
10/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele kaikkea sitä ihanuutta mistä jäät paitsi tuhlatessasi elämääsi tuon itsekkään ja tunteettoman psykopaatin kanssa. Ihania pieniä huomionosoituksia, hassuja yllätyksiä arjen keskellä, hemmotteluhetkiä, kaikki se mitä muut voivat ottaa itsestäänselvyyksinä jää sinulta kokematta!

Vierailija
11/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on välinpitämätön ja ilkeä. Sellainen minä-minä-itsekeskeinen mulkku. Hankkiudu hänestä mahdollisimman pian eroon ja hanki itsellesi välittävä ja ihana mies, joka arvostaa sinua!

Nykymiehistä näitä ei niin vain löydy... Vähän kun pitäisi naistakin huomioida niin pelataan pleikkaa tai jotain

Vierailija
12/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en ees halua tollasia yllätyksiä. Nytkin toivon hänen pysyvän sovitussa: ei syntymäpäivälahjaa (siis materiaa, tehään kyllä jotain yhdessä joka menee lahjasta).

Muutenki ärsyttää, kun toinen on aina maksamassa, kun käydään vaikka kahvilla. Saa ihan tosissaan pitää puolensa, että saa itekki välillä maksaa.

Vierailija
13/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ei ruusunlehtiä sängyllä, ei kynttiläillallisia raskaan työviikon jälkeen, ei pikku yllätyksiä kuten koruja tai kalliita tuoksuja, ei mitään mikä tekisi elämästä parisuhteessa elämisen arvoista. Pelkää ilkeyttä ja pahuutta!

Vierailija
14/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita heti miehesi työnantajalle, sukulaisille ja tuttaville ja kerro avoimesti tilanteestasi. Tietävätpä sitten minkälaisesta narsisti-psykopaatista on kysymys!

Vierailija
15/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kysyä; oletko kotoisin Venäjältä/Ukrainasta/jostain siltä suunnalta? Tuntemani slaavit ovat todella sitä mieltä, että miehen on hyviteltävä naista synnytyksen jälkeen - itselleni aivan naurettava ajatus. Kukin tyylillään kuitenkin.

Vierailija
16/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään joku paskojen provojen teemapäivä, vai mistä nämä kaikki tulee?

Vierailija
17/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehistä näitä ei niin vain löydy... Vähän kun pitäisi naistakin huomioida niin pelataan pleikkaa tai jotain

Sama ilmiö naisissa. Pitäisi vähän miestä huomioida, niin tuleekin kiire jumpalle tai jotain. 

Vierailija
18/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on just tällaisten tähänkin ketjuun vastanneiden maa. Hampaat irvessä ite vaan hankitaan kaikki ja tehdään yksin. Mä ainakin arvostan miestä, joka arvostaa minua elein, kauniin sanoin sekä lahjoin. Enkä ole siis ap.

Vierailija
19/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana yllätys oli:

Mieheni rakasteli minua takaapäin ja yhtäkkiä tyrkkäsi täysin varoittamatta rajusti pyypyyn. Sattui vietävästi ja vertakin tuli. Oli kyllä pahoillaan, mutta mielipaha jäi. Luottamus on nyt yllätyksen myötä koetuksella.

Vierailija
20/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei joudu nainen synnyttämään, jos rupeaa kaltaiseni velamiehen kumppaniksi! Ja ei tule yllätyksiä, vihaan niitä.

Tai no. Jos on pakko niin koodaan itselleni yllätysohjelman, joka arpoo päivät jolloin tuon jonkin yllätyksen sekä mikä se kulloinkin on. Kelpaako liput lätkämatsiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän