Poikani oli heitellyt opettajaa pyyhekumeilla tänään koulussa
Koulusta soitettiin, että 13v poikani oli heitellyt opettajaa pyyhekumeilla. Eli oli siis ottanut pyyhekumipaketin mukaan kouluun ja tunnilla aloitti heittelemään niitä. Mies vaan nauroi ja sanoi että poika on tullut isäänsä. Miehen mukaan ei niillä tunneilla jaksa ollenkaan olla jos ei joskus pidä hiukan hauskaa.
Koulu suhtautuu asiaan vakavasti ja toivoo, että menen tänään iltapäivällä paikan päälle mukaan puhutteluun. Pojalle tulee merkintä vakavasta tunnin häiriköimisestä ja todennäköisesti saa jälki-istuntoakin.
Pitäisikö minun vanhempana tehdä muuta kuin antaa koulun hoitaa homma loppuun? Mies ainakin kovasti yrittää vakuuttaa ettei mitään rangaistuksia tai kurinpitoa tarvita- "nuoret on nuoria ja nuorilla on hurja meininki aina joskus".
Mitä ajattelette tästä?
Kommentit (43)
Minun lukiossani ysärin alussa laajan matematiikan OPETTAJA heitteli oppilaita taulun puhdistukseen käytettävällä pesusienellä. Mitähän sille olisi kuulunut tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Minun lukiossani ysärin alussa laajan matematiikan OPETTAJA heitteli oppilaita taulun puhdistukseen käytettävällä pesusienellä. Mitähän sille olisi kuulunut tehdä?
Erottaa.
Tietysti tää on porvoosta!