Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies jättää naisen, vaikka kaikki on hyvin, nainen miellyttää ja seksi hyvää

Vierailija
15.10.2017 |

miehen sanojen mukaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole hyvin vaikka mies niin sanoo.Jotain on jääny puuttumaan.

Vierailija
2/21 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen reissuhommissa en kotona 24/7. Mun on pakko tehdä töitä. Jos mies ryyppää rahansa baarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vain kiinnosta häntä. Haluaa antaa "nätit" pakit.

Vierailija
4/21 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavannut jonkun vielä paremman.

Vierailija
5/21 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tavannut jonkun vielä paremman.

Ei parempi vaan sopivampi.

Ap on itse parempi kumppani jollekin eri tyypille kuin sille jonka kanssa oli.

Ei toisen dumppaaminen ole niin raskas asia, se jättäjäkin on kevyt! Eli huono.. 😂

Vierailija
6/21 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona odottamassa ja antaa koko elämän miehelle ja sen entiselle äpärälle niin siitä sitten vaan plussana exä joka määrittelee vapaa-aikanne.... :) Jeesus taas onneksi puuttui peliin ja päästi mut pois helve........stä .... Olisi taas ollutkin aikamoinen suo edessä.... Tunteet kun ei kysele ikää eikä paljon muutakaan. Panee siihen vielä yhden muksun lisää niin ei pääse kotoo moneen vuoteen pois. Mikä sen parempi kuin kasvattaa lasta yhdessä tuntemattoman ihmisen kanssa.... Kun ei tiedä mitä toisessa paikassa tapahtuu... Lapsi kiintyy... Jos viina maistuu ei hyvä. Parempi ottaa semmoinen jolla on omakin lapsi.... 

Vierailija
7/21 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää antaa ns. rumia pakkeja.

Vierailija
8/21 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ei ole voinut sanoa suoraan, että ei kuitenkaan nappaa esim. luonteen vuoksi. Kaikki on siis hyvin. (Mutta olet vaan sopivampi jollekin toiselle ketä x, x ja x asia ei häiritse, naisiahan on mistä valita) Ja jos touhua on seurannut jo pidemmän aikaa, niin asian esiin tuominen tuo kaikki huonot puolet vaan taas esiin. Parempi olla mukava ja erota, ehkä kehuakin vielä niin nainen ei aiheuta mitään kohtausta tai ala kostamaan.

Vierailija
9/21 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja en runoile miehille mitään. Jos mies ei kiinnosta, sanon, etten ole tyytyväinen suhteeseen ja haluan olla vapaa. Mikä typerä laji miehissäkin on olemassa, ettei uskalleta reilusti sanoa, ettei olla sopivia toisillemme. Neitimäsitä touhua aikuisilta miehiltä lirutella, että olet ihana ihminen ja seksi parasta, mutta...

Vierailija
10/21 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä valitettavasti enään kiinnosta,kukaan ei anna pakkeja jos naisesta tykkää.Se on löytänyt paremman.

Vierailija
11/21 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kotona odottamassa ja antaa koko elämän miehelle ja sen entiselle äpärälle niin siitä sitten vaan plussana exä joka määrittelee vapaa-aikanne.... :) Jeesus taas onneksi puuttui peliin ja päästi mut pois helve........stä .... Olisi taas ollutkin aikamoinen suo edessä.... Tunteet kun ei kysele ikää eikä paljon muutakaan. Panee siihen vielä yhden muksun lisää niin ei pääse kotoo moneen vuoteen pois. Mikä sen parempi kuin kasvattaa lasta yhdessä tuntemattoman ihmisen kanssa.... Kun ei tiedä mitä toisessa paikassa tapahtuu... Lapsi kiintyy... Jos viina maistuu ei hyvä. Parempi ottaa semmoinen jolla on omakin lapsi.... 

En ymmärtänyt sepustuksestasi yhtään mitään.

Vierailija
12/21 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita ei olekaan.

Vierailija
13/21 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en minä oven taakse tule riehumaan. On muutakin tekemistä kun hoitaa muiden vahinkoja. Tiedätkö paljonko se maksaa tehdä lapsi ja erota? Nyt sen varmaan ymmärrät. Ota arvoton nainen se on varmasti paras vaihtoehto. :) Mun aika on kalliimpaa eikä sulla ole varaa muhun se on tosi. 

Vierailija
14/21 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt sepustuksestasi yhtään mitään.

No eipä se yllätys ollutkaan kun mielessä liikkuu muut asiat(myself).

Vierailija
15/21 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniita ei olekaan.

No voisihan tuossa mies sanoa vaikka että esim. sinusta on tullut läski kuvottava lehmö.

Vierailija
16/21 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä valitettavasti enään kiinnosta,kukaan ei anna pakkeja jos naisesta tykkää.Se on löytänyt paremman.

Jätin miehen, kun tahdottiin eri asioita. Ei ollut uutta kuviossa.

Vierailija
17/21 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla kävi jotenkin oudosti. Sovittiin , että tavataan pian ja oltiin onnellisia. Seuraavaa kertaa ei koskaan tullut.

Vierailija
18/21 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies etsii koko ajan parempaa ja mikään ei riitä tai ole tarpeeksi. Jonkunlainen persoonallisuushäiriö.

Mun työkaveri on tälläinen, mutta ei osaa tai pärjää yksinkään olla. Ollut todella mukavia ja hienoja naisia ja kehuu aluksi vuolaasti, mutta n. vuoden päästä on taas uusi mimmi kierroksessa, kun sepittelee tarinoita kuinka suhde voisi olla vielä parempi ja se perustuu mielikuvitukseen.

Vierailija
19/21 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et vain kiinnosta häntä. Haluaa antaa "nätit" pakit.

Tämä. Yleensä aina erotessa sanotaan, että "sinussa ei ole mitään vikaa" eikä varmasti olekaan, et vain ole juuri kyseisen ihmisen silmissä kiinnostava/viehättävä/tarpeeksi jotain.

Vierailija
20/21 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoisi minulle noin, niin sanoisin että onpa hyvä, olen itse miettinyt ihan samoja asioita jo pidemmän aikaa, mutta en ole saanut  suutani auki. Onpa hyvä että teit pelinavauksen!

Vaikka siis en olisi miettinytkään. Jos mies haluaa suhteesta pois, vaikka siinä ei ole muka mitään vikaa, niin äkkiä ulos sellainen. Yleensä siinä on taustalla se että tunteita on jotain toista kohtaan. Silloin ei tippaakaan haittaa että mies luulee minullakin olevan tunteita toista kohtaan ;)