Miksi ujous, kiltteys ja empaattisuus ovat turn offeja?
Miksi näillä ominaisuuksilla varustetun miehen on lähes mahdotonta päästä parisuhteeseen?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Koska empaattisuus oli vain miehen oman pään tuotosta. Kiinnyin jo syvästi mieheen, mutta olikin inhottava vain seksin puutteessa olija. Koko ujous ja kiltteys vaan kulissia.
Kiitti vaan J/Lpr
Ja tääkin mies kertoi olevansa työpaikkansa rauhoittava ja sovitteleva työntekijä.
Jokainen ihminen tarvitsee jonkun, joka on joskus rakastanut, kehittyäkseen ehjäksi ihmiseksi. Osaa miehistä ei pysty vauva-ajan jälkeen rakastamaan edes oma äiti.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinut saisi ymmärtämään ettet ole empaattinen. Ei mitenkään.
Mihin perustat väitteesi?
Ohis
Näinhän se on, että itseään kiltiksi ja empaattiseksi mainostavat miehet on usein luonnevikaisia naisvihaajia pohjimmiltaan. Naisettomuus on aina naisen syy ja sitä rataa. Tiedän tämän, koska itsekin olen ollut samanlainen, mutten viitsi huijata itseäni enää. Joillain se itsepetos on vaan senverran vahva. Nyt olen päättänyt elellä erakkona elämäni loppuun mahdollisimman vähillä ihmiskontakteilla, onneksi naisista erossa pysyminen ei teetä ainakaan vaikeuksia, kun eivät varsinaisesti ui liiveihin. Ihmiset ja etenkin naiset vaan tuovat minussa pinnalle sen huonomman puolen. En oikeastaan edes tiedä, mikä hiton pakko se nainen ja parisuhde on ollut saada ajoittain, mutta toivottavasti nuo tarpeet on nyt mennyttä. Eihän tällaisesta oikeasti ole mihinkään parisuhteeseen, kun luonteessa on vaan pelkkiä vikoja ja samat viat olen nähnyt isässänikin vuosien varrella, kun vanhemmilla liitossa meni heikommin. Äärimmäistä omistushalua ja mustasukkaisuutta, naisvihaa, narsismia.
Ujous, kiltteys ja empaattisuus ovat kaikki miellyttäviä ominaisuuksia niin miehissä kuin naisissakin. Joskus kuitenkin, kun nuo yhdistetään huonoon itsetuntoon, on tuloksena huono menestys deittailussa. Hyvä uutinen on se, että sitä itsetuntoa voi hyvin vahvistaa panostamalla taitoihin, ulkonäköön ja elämäntavoitteisiin. Ujo kiltti empaattinen rock-laulaja löytää todennäköisemmin seuraa kuin vastaava kotona nyhjääjä. Ujo kiltti empaattinen mummujen ulkoiluttaja löytää todennäköisemmin seuraa kuin kapakan nurkassa itseään säälivä kaltaisensa. Ja niin edelleen.
onko empaattisia miehiä oikeasti olemassa?
Minua miellyttää sopivasti ujo mies. Kuitenkin pitää osata katsoa silmiin ja olla reilun oloinen.
Vierailija kirjoitti:
onko empaattisia miehiä oikeasti olemassa?
Ei. Enää. Kuolivat sukupuuttoon naisten emotionaalisesta tunnekylmyydestä. Jännämiehet selvisivät.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, että itseään kiltiksi ja empaattiseksi mainostavat miehet on usein luonnevikaisia naisvihaajia pohjimmiltaan. Naisettomuus on aina naisen syy ja sitä rataa. Tiedän tämän, koska itsekin olen ollut samanlainen, mutten viitsi huijata itseäni enää. Joillain se itsepetos on vaan senverran vahva. Nyt olen päättänyt elellä erakkona elämäni loppuun mahdollisimman vähillä ihmiskontakteilla, onneksi naisista erossa pysyminen ei teetä ainakaan vaikeuksia, kun eivät varsinaisesti ui liiveihin. Ihmiset ja etenkin naiset vaan tuovat minussa pinnalle sen huonomman puolen. En oikeastaan edes tiedä, mikä hiton pakko se nainen ja parisuhde on ollut saada ajoittain, mutta toivottavasti nuo tarpeet on nyt mennyttä. Eihän tällaisesta oikeasti ole mihinkään parisuhteeseen, kun luonteessa on vaan pelkkiä vikoja ja samat viat olen nähnyt isässänikin vuosien varrella, kun vanhemmilla liitossa meni heikommin. Äärimmäistä omistushalua ja mustasukkaisuutta, naisvihaa, narsismia.
Musta on tosi arvostettavaa, miten rehellinen pystyt olemaan itsellesi.
Täällä ne mammat taas puhuu itseään pussiin. Ylilaudalla kaikki sentään ovat rehellisiä toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vau! Kerrankin kilttimies jolla on toivoa. Mene terapiaan työstämään tilannetta, ja toivottavasti löydät aikaa myöten kumppanin.
Minulla on kiltti, empaattinen ja ajoittain hivenen ujo ja jopa hieman lammasmainen mies. Enkä vaihtaisi pois. veikkaan, ap, että epätoivoisuutesi loistaa kilometrin päähän ja siksi kukaan ei lähesty sinua. Eikä jossain vauvapalstalla narina ja kitinä todellakaan auta sinua siinä parin etsinnässä.
Itse olen ollut ujo, empaattinen ja liian kiltti. Nyt olen vain hieman arka, empaattinen ja liian kiltti siis osittain. Ei tuo ole estänyt niitä miehiä yrittämästä päästä parisuhteeseen/ muuhun...juttuun... Itse olen niille pakit antanut kun en ole ollut valmis tai kiinnostunut moisesta.
Noilla luonteenpiirteillä varustettu mies on tylsä! Nykyään pitää olla supersosiaalinen ja kokoajan menossa mikä ei ujoilta välttämättä luonnistu.
Nyt rehellisesti arvon mammat: Nuoko ovat ne piirteet mitä mieheltä haette,? ja jos rehellisesti näitä piirteitä haette, niin miten on haku onnistunut niin kuin omasta mielestä?
Ap voisi kertoa tilanteita joissa on tullut ilmi että nämä on turn off ja millaisten naisten kanssa? Kuulostaa niin absurdilta että nuo olisivat este suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt rehellisesti arvon mammat: Nuoko ovat ne piirteet mitä mieheltä haette,? ja jos rehellisesti näitä piirteitä haette, niin miten on haku onnistunut niin kuin omasta mielestä?
Ei kyse ole siitä mitä hakee vaan siitä että nuo olisivat este suhteelle. Miten se ilmenee ja millaisen naisen kanssa?
up