Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minussa taistelee jatkuvasti hyvä ja paha. Joudun kamppailemaan itseni kanssa ja soimaamaan vähän väliä.

Vierailija
15.10.2017 |

Haluaisin olla hyvä ihminen. Olenkin pohjimmiltani hyvä ja todella herkkä ihminen.
Menneisyys on tuonut lujuutta ja vihaa, olen selvinnyt monista asioista ja identiteettini vieläkin yrittää jotenkin rakentua kokonaiseksi ja etsin itseäni.

Pelkään ylikaiken että pahuus vie minut mennessään. En usko, että minä ansaitsen hyviä asioita jos jatkuvasti löydän itseni sellaisista tilanteista jotka eivät tunnu minulta. Se tuntuu joltain muulta ihmiseltä.
Viina piru..
Ryyppään liikaa välillä. Olen huomannut että moni asia menee pilalle sen takia. Tahdon muuttua.
Intohimo ja muut riippuvuudet..
Yhtäkkiä saatan olla hyvin yliseksuaalinen. Tutustun vääriin ihmisiin ja tahdon olla todella viettelevä. Tämä on kaikista kauheinta ja pelkään jos en pysty hallitsemaan sitä puolta tuoreessa suhteessakaan.
Minä minua vaivaa. En kestä tätä.
Myöskin saatan tuhlailla rahaa todella estottomasti.

Olen jopa miettinyt ettei minusta ole tähän elämään. Olen huono ihminen, väsynyt ja saamaton. Pilaan omat asiani. Vuodesta toiseen ja rukoilen ettei se paha tulisi esiin mutta jokin minussa napsahtaa päälle ja hakeudun ongelmiin.
Käyn töissä ja menestyn mutta oma elämäni on kaaoksessa.

En ymmärrä käytöstäni lainkaan. Olen fiksu ja nuori mutta jokin minussa muuttuu ja teen typeriä päätöksiä.
Voi kun minua suojeltaisiin kaikelta sellaiselta. Haluan tasapainoa ja rakkautta elämääni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Ei siinä rukoukset auta. Kyllä se on lääkäriin mentävä.

Vierailija
2/12 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hiukan kaksisuuntaiselta mielialahäiriötä.

Vierailija
4/12 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain se ongelma, että tämä ei ole niinkään kausittaista. Elän lähes joka viikko samojen ongelmien kanssa.

Välillä vähän rauhallisemmin ja välillä menee lujempaa.

Tuntuu oikeasti kuin monissa olisi toinen ihminen. Hyvä on jatkuvasti läsnä mutta välillä toinen puoli pääsee hallitsemaan liikaa.

Ap

Vierailija
5/12 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai uskovaisessa ympäristössä kieroon kasvatetulta

Vierailija
6/12 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai uskovaisessa ympäristössä kieroon kasvatetulta

Ei ympäristöni ole ollut mitenkään erityisen uskovainen.

Vanhemmat alkoholisteja eivätkä muutenkaan kovin esimerkillisiä olleet.

Rakkautta kyllä oli jonkin verran ja ruokaa aina kaapissa. Huolehtivat siis kyllä vaikkakin oli todella epätasapainoista ja tunteet padottiin.

Ap

Vierailija
7/12 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
8/12 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain se ongelma, että tämä ei ole niinkään kausittaista. Elän lähes joka viikko samojen ongelmien kanssa.

Välillä vähän rauhallisemmin ja välillä menee lujempaa.

Tuntuu oikeasti kuin monissa olisi toinen ihminen. Hyvä on jatkuvasti läsnä mutta välillä toinen puoli pääsee hallitsemaan liikaa.

Ap

Oletko koskaan kuullut hypomaniasta? Hae itsellesi mielenterveysapua äläkä selittele.

Vierailija
9/12 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanlainen... Toivon, että löytäisin hyvän miehen joka pitäisi minusta huolta. 

N23

Vierailija
10/12 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksisuuntainen, tarinasi kuulostaa ihan multa. Tosin kun sain päihteet lopetettua niin elämäkin rauhottui ihan tylsyyteen asti. Suosittelen lääkärin puoleen kääntymistä. Jos saat ajoissa oikeaa hoitoa niin et ehdi ryssiä niin paljon kuin ak.

Ja kyllä. Kausivaihtelut oli hyvin nopeita. Saman päivän aikanakin saattoi olla taivaasta helvettiin tunnelmat ja takaisin.

Vierailija
11/12 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuus

Vierailija
12/12 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksisuuntainen, tarinasi kuulostaa ihan multa. Tosin kun sain päihteet lopetettua niin elämäkin rauhottui ihan tylsyyteen asti. Suosittelen lääkärin puoleen kääntymistä. Jos saat ajoissa oikeaa hoitoa niin et ehdi ryssiä niin paljon kuin ak.

Ja kyllä. Kausivaihtelut oli hyvin nopeita. Saman päivän aikanakin saattoi olla taivaasta helvettiin tunnelmat ja takaisin.

Olen joskus seurustellut bipolaarisen ihmisen kanssa. Toista kertaa en sitä virhettä tee. Pahin mokani koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan