Millainen mies tykkäisi liittyä perheeseen 9-vuotiaan pojan ja 30-vuotiaan yksinhuoltajan kanssa?
Leikittelen ajatuksella. Ei ole ollut poikaystävää johonkin viiteen vuoteen.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää liittyä perheeseen? Silloin kun itse olin yh, oli aivan selvää, että asumismuotoni ei muutu parisuhteen myötä, eli lapseni ei joudu asumaan vieraan ihmisen (ja mahdollisesti vieläpä tämän lasten) kanssa.
Ei kaikki siitä uusperheestä kärsi. Lapseni on joskus kysellytkin, että koska saisi isän :o yritin sit selittää, että ei se olisi ihan isäsi kumminkaan, jos ottaisin jonkun miehen. Lapsi on paljon mua sosiaalisempi luonteeltaan ja on tykännyt jokaisesta miespuolisesta kaveristani, varmaan vähemmän kranttu ihmisten suhteen kuin itse olen. Asuminen nyt tietty on vielä eri asia. Mutta pitäishän heidän tuntea, koska ei me muuten melkein koskaan nähtäisi kumppanin kanssa, jos olisin aina yksin.
Siis en rupeaisi lasta laittaan hoitoon, jotta saisin parisuhdeaikaa, niin kyllä se mies saisi meillä lojuu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku lähempänä neljää kymppiä oleva eronnut mies.
Aika synkkää :D
Taitaa olla parasta pysytellä sinkkuna edelleen ja ottaa välillä jonkun toy! Ap
Tämä ei ollut mikään vitsi. En tunne yhtään ns. ykköskierroksen 30v laatumiestä joka olisi sinkku. Alue pk-seutu, otanta noin 400 miestä.
Pari ylijäämämiestä tulee lähinnä mieleen.
Ja korostan tosiaan että tämä ei ole vitsi.
miehellä on matalat testoteronitasot.