Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko yhtään naista jolla Ei olisi joku yliherkkyys?

Vierailija
15.10.2017 |

Mä en voi sit syödä kalaa, kanaa, sitrushedelmiä kiiwiä, pähkinöitä, punajuurta, tomaatteja, vihreitä vihanneksia, eksoottisia hedelmiä, muita omenoita ku Granny Smith, maitotuotteita, , ym ym ym ym

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo.

Vierailija
2/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljän naisen porukka, josta kenelläkään ei ole mitään allergioita tai inhokkeja. Miettikää miten helppoa meillä on ravintolassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kaverilla on lievä tomaattiallergia. Muilla ei mitään. Ap, puhu joskus naiselle oikeassa elämässä. Tai älä sittenkään, säälittää jo valmiiksi se naisparka joka joutuisi kuuntelemaan houruilijasi.

Vierailija
4/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo! 

Vierailija
5/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 18v tyttäreni, ei allergioita eikä mitään.

Itselläni on laktoosivammaa, siitepöly- ja, eläinallergioita, atopiaan taipuvaista ihoa yms.

Vierailija
6/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen yhtäkään naista lähipiiristä jolla olisi joku yliherkkyys.

Vierailija
7/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan :)

Vierailija
8/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni.No muutamia inhokkeja kyllä on.

Vierailija
9/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on neljän naisen porukka, josta kenelläkään ei ole mitään allergioita tai inhokkeja. Miettikää miten helppoa meillä on ravintolassa!

Tervetuloa meille syömään, saatte -30 % kaikesta koska olette maanlaajuinen harvinaisuus!

Vierailija
10/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole, mikä on tietysti onnekasta ettei ole sairauksia tai allergioita. Olin muuten juuri viikonloppureissulla yhden tuttavan kanssa ja voi kiesus se ravintolan valitseminen! Kahdessa olimme jo istumassa sisällä, kun ei sitten löydykään ruokalistalta ainuttakaan hänelle kelpaavaa annosta. Arvatkaa oliko noloa. Ei paljon veemäisempää ole kun nälkäisenä kävelet toinen toistaan ihanampien ravintoloiden ohi kun kaikissa on jotain vikaa.

Vierailija
11/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo yliherkkyyksiä, mutta en syö reikäjuustoa muista syistä :)

Vierailija
12/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Tunnen itseni, äitini, sisareni ja ystäväni esimerkiksi. Koulukaverilla oli aikoinaan paha kala-allergia.

Vierailija
13/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mullakaan yliherkkyyksiä eikä muita ruokarajoitteita. Ylenmääräistä suolankäyttöä yritän välttää, koska se nostaa mulla helposti verenpainetta. Mut en jätä satunnaista herkkua syömättä suolaisuuden takia, ellei ole ihan järkyttäväksi suolattu.

Vierailija
14/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos, kymmenkunta tuhansien mammalaisten joukossa.

ap

Vierailija
15/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vastata, että mulla ei ole, mutta sitten muistin, että olen yliherkkä vauva palstalle. Heti tuli näppylöitä sinne.

Vierailija
16/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni, kaikki ystäväni, siskoni, äitini, äitini siskot, isäni sisko, isäni ja äitini äidit ja äitien ja isän äitien siskot ja serkut. Kaikkien edellä mainittujen kaikki ystävättäret. Miten pitkän listan haluat ap? Toisin sanoen, lähipiirissäni tai suvussani ei ole ainuttakaan, jolla OLISI. Yksi itse asiassa on, joka on kasvissyöjä eettisistä syistä, mutta tämäkin on mieheni, joka ei siis ole nainen. Koulutovereissa olen kohdannut kaksi naista, joilla on rajoitteita, mutta näitä on vähän. Toinen on eettinen kasvissyöjä, toinen on allerginen. Olen 22.

Vierailija
17/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kukaan ainakaan käytä sanaa yliherkkyys, joku on keliaakikko, joku kasvissyöjä mutta niitä on yhtä lailla miehissäkin, mulla taas on IBS, periaatteessa voin halutessani syödä mitä vaan mutta viimeistään muutaman tunnin päästä siitä alkaa helvetillinen mahakipu ja sitten istun pöntöllä ripuloimassa siihen asti kun suoli on täysin tyhjä, joten kyllä sitä joskus tulee vähän vältettyä esim. makaroonin ylenmääräistä syömistä. Ja toki on juttuja joista en vaan tykkää, miehellä aika lailla samat jutut, eli homejuustot, vuohenjuusto, oliivit, äyriäiset, raaka kala... 

Vierailija
18/18 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään yliherkkyyksiä. Enkä tunne ketään jolla olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi