Jouduin sairaalaan . Mies helisemässä
Rakastaa kyllä lapsiaan muttei ole ollut mikään osallistuva isä vai mitentti sen sanoisi.
Ei ole edes pihan hiekkalaatikollei vienyt !
Tai tehnyt yhdessä palapeliä, lukenut kirjaa, koonnut legoilla. .
Ja nyt sitten on hädissään ja ihmeissään kun isi ei kelpaa!
Anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet, lääkkeet. .
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa kuinka kauan olen täällä.. umpisuolen tulehdus ja hoitavat leikkaamatta antibiottiit.
Jessus, onko näissä sanoissani enää järkeÄ? .D Väsyttää kovin.
Ap
No eipä tuossa teidän perheen touhussakaan ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Annat ohjeita whatsapp ja käsket ostamaan valmista ruokaaa. Einestä tai tiskiltä ruokaa.
Ohjeistat vaatteet ja pesut.
Kyllä se oppii mutta mieti mitä se ei tajua.
Jos lapset on päiväkodissa niin illat ollaan sisällä.
Kerro sille että huomioi tän kura-ajan ja kuravaatteet huuhtelee iltaisin.
Vaatteet valmiiksi aamua varten.
Aikasin nukkumaan niin saa omaa aikaa.
Siis onko se ap:n mies vähä-älyinen?
Ja tuollaista ap kutsuu normaaliksi ja fiksuksi.
Ap:lla on hyvät lääkkeet ilmeisesti :D Miten muuten umpisuoli hoidetaan leikkaamatta, luulisi olevan vaarallista potilaalle!
Luulen, että lääkepöhnäisellä aloittajalla on ihan normaali mies, josta ei vain ole isäksi. Itse tein myös valitettavasti vauvan idiootin, joka vain istui koneella kuulokkeet korvilla, kanssa ja kaiken sain tehdä yksin. Pidellessään vauvaa, omaa tytärtään, mies näytti siltä että hyperventiloi minä hetkenä tahansa!
Eron jälkeen ja tytön kasvettua miehestä tuli kyllä hyvä isä.. tavallaan. Jos hyvä vanhemmuus on, että istutaan kumpikin omien tablettien kanssa eri puolilla asuntoa ja syödään mäkkiruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on hyvät lääkkeet ilmeisesti :D Miten muuten umpisuoli hoidetaan leikkaamatta, luulisi olevan vaarallista potilaalle!
No eikä ole. Kerrotko miksi tulehtunutta umpilisäkettä ei voisi hoitaa antibiooteilla? Vältytään leikkaukseltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole. Kerrotko miksi tulehtunutta umpilisäkettä ei voisi hoitaa antibiooteilla? Vältytään leikkaukseltakin.
Kuulostaa vain kummalta.. pystyykö potilas istumaan ja nielemään antibiootit eikä oksenna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vain kummalta.. pystyykö potilas istumaan ja nielemään antibiootit eikä oksenna?
Ne antibiootit annetaan suonensisäisenä lääkityksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne antibiootit annetaan suonensisäisenä lääkityksenä.
Ahaa.. kiitos tiedosta :)
Virheitä tekee varmasti ja sulla niin nuoret lapset että kyllä ne äitiänsä kaipaa.
Mun mies sanoi että jos mä lähden pois niin kukaan ei huomaa mitään. Ovat jo 13 ja 16v.
Kyllä ne nuorena reagoi jos äiti oli poissa vaikka isä osasi hoitaa heitä.
Tärkeintä on että saavat ruokaa ja pysyvät hengissä. Muu onkin sitten plussaa.
T.40