Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä näkee että mies on ihastunut.

Vierailija
15.10.2017 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voiko mies tuijottaa ns rumaa naista ja silti olla ihastunut? mahtuuko semmoista diversiteettia miehen mieleen? ihmettelen kun minua tuijotetaan silloin tällöin, ja noh pidän itseäni ei.viehättävänä. saan apua tilanteeseen

kai se on mahdollista, näin on kerran käynytkin.ihan komea mies oli joka tuijotteli niin ihmettelin kovasti että mitä hän minussa näkee. ihmettelen sitä vieläkin! :D

Voisiko olla että pitää luonteestasi ja olemuksestasi eikä ole niin pinnallinen kuin voisi kuvitella ja olet hänen silmissään kiinnostava siis erilainen kuin muut naiset mutta hyvällä tavalla.

Ei ihan kaikille miehille se naisen kauneus ole nro 1 vaikka harvoin siitä haittaa on, mutta yleensä kauniilla naisilla on ruma ja ikävä luonne.

Heh, kai se noin on. mutta tuli kyllä selväksi että pinnallinen on, siihen loppui myös mun kiinnostukseni. hyvä näin.

Vierailija
22/26 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voiko mies tuijottaa ns rumaa naista ja silti olla ihastunut? mahtuuko semmoista diversiteettia miehen mieleen? ihmettelen kun minua tuijotetaan silloin tällöin, ja noh pidän itseäni ei.viehättävänä. saan apua tilanteeseen

Muakin semmonen kiva tuijottelee vaikka tosiaan en ole mikään nätti vaan hyvin tavis. Viihtyy seurassa, vähän flirttailee ja juttelee niitä näitä.. mutta siihen se jää. Vaikea sanoa mitä ajattelee. Ehkä oon vaan siitä mukava mut en tyttökaverimatskua.

totta, sitähän on usein vaikea erottaa mikä on tavallista katsekontaktia ja mikä sitten sitä tuijotusta miehiltä. ois niin paljon helpompaa, jos ihmiset vielä enemmän puhuisi suoraan siitä mitä ajattelee, siis hyvistä jutuista. mutta miehelle on mahdotonta sanoa että pidän susta, mutten sillä tavalla etkä ole tyttökaverimatskua, koska kai ne haluu pitää jotain alitajuista varallaolijaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti palstan ylläpito on taas laiminlyöty. No, eipähän tarvitse jumittua tähän koneelle. Ulkonakin on ihan  kiva ilma.

Vierailija
24/26 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miehenä. Olen introvertti, hieman ujo ja alkuun varovainen, joten haluan edetä hitaasti.

Kahdesta edellisestä ihastuksestani toista näin melko harvoin (noin kerran kuussa) mutta viestittelimme usein. Osoitin kiinnostukseni olemalla kiinnostunut hänen asioistaan, ajatuksistaan ja elämäntilanteestaan, ja vastaavasti jaoin omasta elämästäni myös henkilökohtaisia ja arkoja asioita. Tuin häntä konkreettisesti muutamissa vastoinkäymisissä jotka hän tuolloin koki. Tavatessamme olin läsnä, katsoin silmiin minkä ujoudeltani uskalsin, hymyilin ja pyrin tekemään yhteisistä hetkistä miellyttäviä. Ehdotin tapaamisia, viestien vaihdossa olimme yhtä aktiivisia. Annoin hänelle tilaa, koska huomasin hänen tarvitsevan sitä. Lopulta kerroin suoraan olevani ihastunut häneen. Tämä juttu ei edennyt seksiin asti.

Toisen kohdalla tilanne on sellainen, että näen häntä töissä vaihtelevasti joitain kertoja viikossa. Hakeudun tilaisuuden tullen hänen seuraansa työasioissa, ja näissä tilanteissa olen läsnä erityisesti juuri hänelle. Katson silmiin niin paljon kuin uskallan, hymyilen ja olen auttavainen ja kannustava. Pyrin osoittamaan että arvostan häntä ja hänen työpanostaan. Työajan ulkopuolella ei olla tavattu, eikä juuri puhuttu henkilökohtaisista asioista, paitsi äskettäin kerran hänen aloitteestaan. Tällä hetkellä luulen, etten tule tekemään aloitetta, osittain siksi että muutamien seikkojen takia en usko että välillemme voisi kehittyä pitkäaikainen, kestävä parisuhde, ja osittain siksi etten halua tilanteeseen jossa ajaudumme suhteeseen joka ei kestäkään, mutta joudumme silti työskentelemään yhdessä.

Vierailija
25/26 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuntenut miehen pitkään, oltiin asiallisissa työkontakteissa tekemisissä.

Yhden illanvieton jälkeen mies laittoi viestiä että on ihastunut. Käytiin kahvilla ja miehen kädet tärisi. Siitä jotenkin päättelin että hänellä on isoja tunteita. Se oli vähän hämmentävää koska oikeasti on itsevarman oloinen jne

Olemme olleet yhdessä nyt vajaan vuoden. Mies koskettelee paljon, ohi kävellessä, yhdessä kotitöitä tehdessä, autoa ajaessa.

Lisäksi kun syömme yhdessä hän aina jossain vaiheessa ottaa minua kädestä kiinni pöydän yli ❤️

Imelää? Ehkä on, mutta nautin tästä molemmin puoleisesta ihastumisen tunteesta täydestä sydämestä.

Vierailija
26/26 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuntenut miehen pitkään, oltiin asiallisissa työkontakteissa tekemisissä.

Yhden illanvieton jälkeen mies laittoi viestiä että on ihastunut. Käytiin kahvilla ja miehen kädet tärisi. Siitä jotenkin päättelin että hänellä on isoja tunteita. Se oli vähän hämmentävää koska oikeasti on itsevarman oloinen jne

Olemme olleet yhdessä nyt vajaan vuoden. Mies koskettelee paljon, ohi kävellessä, yhdessä kotitöitä tehdessä, autoa ajaessa.

Lisäksi kun syömme yhdessä hän aina jossain vaiheessa ottaa minua kädestä kiinni pöydän yli ❤️

Imelää? Ehkä on, mutta nautin tästä molemmin puoleisesta ihastumisen tunteesta täydestä sydämestä.

Ihanaa, nauti <3 haaveilen, että minäkin joskus löytäisin tuollaisen miehen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi