Top5fin tekee mielenkiintoisia videoita youtubeen, mutta se artikulointi!
Tein jo aiemmin tästä keskustelun, jonka jälkeen videoissa puhuva mies on hieman muuttanut tapaansa artikuloida. Kuitenkaan mitään kovin suurta muutosta ei ole tapahtunut. Se vaan taitaa olla niin että toisilta artikulointi sujuu, toisilta ei. Vaatisi varmaan vuosien harjoittelun, että huonosti artikuloiva muuttuisi hyväksi puhujaksi.
Mitä mieltä te olette videolla puhuvan artikuloinnista?
Kommentit (11)
En tykkää yhtään. Olen katsonut top5s videoita ja kyseessä on siis englanninkielinen ja alkuperäinen versio tästä konseptista. Tuo suomalainen kanava on pelkkä köyhä ja kurainen suomenkielinen versio alkuperäisestä. Ärsyttää myös että osa näistä videoista on sisällöllisesti varastettu suoraan muilta ja käännetty vain suomeksi eikä tämä tekijä anna mitään krediittiä heille joilta hän on varastanut ideansa videoihin.
Itse tykkään enemmän finntopista myös hän tekee mielenkiintoisia videoita ja se ääni on niin rauhoittava
Ei tuota suomenkielistä tekelettä voi edes verrata alkuperäiseen Top5s kanavaan joka on oikeasti laadukkaasti toteutettu, musiikkia myöten lisäksi näissä videoissa ei ole mainoksia.
finntop5 on mielestäni paras ja laadukkain näistä suomenkielisitä versioista.
https://www.youtube.com/channel/UCOtb9r4h4nagt8iYAFDwUzg
Ainut mistä tykkään on tämä finntop5 joka siis oli ensimmäinen suomeksi tehty Top 5 kanava. Hyvää ja sujuvaa puhettaa! :)
Katsokaapa tämä.
Tosi hyvä, että paljastuu tämmönen härski plagiointi.
Hävytöntä. Rahastaa nyt toisten teksteillä.
Oli vain ajan kysymys että koska tää heppu jää kiinni toisten tekstien ym kopioimisesta. Sitäkin ihmettelin että miksi moneen videoonsa piti tunkea itsestänsä kuvan.
Mitä ihmettä. Tämän täytyy olla oudoin keskustelunaloitus, mitä olen AV:lla nähnyt.