Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rovaniemen Pulkamontien terveyskeskus. -p*ska paikka.

Vierailija
15.10.2017 |

Oli verikokeet perjantaina aikaisin aamusta,
Sanottiin että jo kahdelta voin omalle tiimille (Saaren tiimi) soittaa tuloksista koska he siellä labrassa hoitavat vain ajanvarauksia. No, kello oli 14:15 ennenkuin kerkesin ylipäätään soittamaan. Jonotin. Ja jonotin. Ja jonotin. Lopulta katkaisin puhelun 14:50 ja soitin takaisin (joskus se on meinaan auttanut) sitten siellä sanotaan että puh.palvelu menee kiinni perjantaisin klo 15. Jess, helvetti. 10min ois ollu aikaa.
Kiva kun annetaan ihmisten olla jonossa vaikka kuinka kauan eikä vastata, eikö siinä sitten kun soittoaika lähenee loppuaan voi joku automaatti pahoitella ja katkaista puhelua?

Kivasti meni taas puheaikaa siihen, enpä juuri enää soittele mihinkään ennenkui pystyn taas lataamaan enemmän kuin 10€. Nään ne sitten omakannasta ehkä viikon päästä... huoh. Koko vloppu oon ollu ihan epätietoisuudessa siitä mitä sieltä löytyi vai löytyikö mitään... Eikö ne voi sieltä itse soittaa labratuloksista??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaa jos joku k.o paikan hoitsu palstailee. Mä e muutenkaa ymmärrä miksi siellä on vain yksi hoitaja vastaamassa.

Vierailija
2/3 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt siellä menee puhelut vastaajaan. Just....