Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ällöttää ns. musikaaliset ihmiset

Vierailija
07.04.2006 |

Jotka soittaa jotain instrumenttia. Olen itse aivan taatusti paljon musikaalisempi kuin useimmat soittajat vaikka lähinnä vaan kuuntelen, tanssin ja laulan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HHhahhahhhA oot vaan kateellinen!!!!!

Vierailija
2/10 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ostaa kaikki maailman huippusukset, viiden sadan juoksukengät, kahvakuulat ym ymymym, ja päivittää päivittäin facebookkiin kuinka saatana on juostu satakilometriä,sen jälkeen uitu kaks tuntia avannossa, ja hiihdetty viiden kilometrin kotmatka ja kuntopyöräilty vielä tuni jne jne. Mikään ei ole sen ärsyttävämpää! minä sitä minä tätä minä tota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ostaa kaikki maailman huippusukset, viiden sadan juoksukengät, kahvakuulat ym ymymym, ja päivittää päivittäin facebookkiin kuinka saatana on juostu satakilometriä,sen jälkeen uitu kaks tuntia avannossa, ja hiihdetty viiden kilometrin kotmatka ja kuntopyöräilty vielä tuni jne jne. Mikään ei ole sen ärsyttävämpää! minä sitä minä tätä minä tota.

syy: PMS

Vierailija
4/10 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf

Vierailija
5/10 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus yllättynyt siitä, miten 12 vuotta pianoa soittaneen taidot ovat kehnot. omg

Vierailija
6/10 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joo se onkin tosi ällöä, aina kun avaa radion niin joku siellä laulaa ja soittaa! harrastaisivat siellä radiossakin mielummin kuvataiteita!

Eikös joo.... mitä se oikeesti ap:tä nakertaa, että joku tykkää laulaa ja soittaa?

Vierailija
7/10 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alas musikaalisuus!!!

Vierailija
8/10 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. musiikin vihaaja

Vierailija
9/10 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulapas joku kiva ralli niin helpottaa : )

Vierailija
10/10 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kuvittele. Ikävuodet 7-26 soitin useampaakin soitinta, kävin tunneilla, opiskelin teoriaa ja säveltapailua, soitin erialisissa yhtyeissä ja bändeissä, opiskelin lauluakin, opetin myös soittamisen alkeita harrastelijoille. Musikaalinen en ole enkä sellaiseksi tule. En edes saa itse viuluani viritettyä, vaan musikaalisen mieheni täytyy tehdä se. Helpottiko tämä tieto ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän