Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamupalasi? Itse tein radikaalin muutoksen...

Vierailija
15.10.2017 |

... ja vaihdoin pannulla paistetun paahtoleivän ja 1½ nakkia kaurapuuroon, mehukeittoon ja raejuustoon.
Ihan helvetin pahaahan se on, mutta kaikkeen tottuu. 😒

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit tämän muutoksen?

Vierailija
2/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap kyllä kovin fiksulta vaikuta. Syö pahaa ruokaa vaikka väkisin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon laihtuvani ja toivon myös, että verisuoneni eivät rasvoitu.

Vierailija
4/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koulutukseltani filosifian maisteri - en ehkä kuitenkaan fiksu kaikissa asioissa.

Vierailija
5/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen koulutukseltani filosifian maisteri - en ehkä kuitenkaan fiksu kaikissa asioissa.

Minä olen filosofian maisteri eikä minulla ole mitään vakioaamiaista, syön milloin mitäkin. Pahaa ruokaa en kuitenkaan pakottautu syömään. Ja kaksi mukillista vahvaa kahvia on saatava, se on vakio.

Vierailija
6/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalani on maustamatonta jogurttia, marjoja, hunajaa ja yrttiteetä (minttu). Tänään tein poikkeuksen: join sitruuna-inkiväärijuomaa minttuteen sijaan.

Ylipainoa ei ole. Kolesteroli on kylläkin viisi ja puoli, mutta HDL on melkein puolet siitä ja triglyt alle yksi.

Vierailija
7/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon selvitit ap terveellisestä aamiaisesta, ennen kuin teit vaihdoksesi?

Vierailija
8/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon selvitit ap terveellisestä aamiaisesta, ennen kuin teit vaihdoksesi?

En selvittänyt mitään. Minusta vaan tuntui siltä, että rasvassa käristetyt nakit ja vaalea leipä ei ole kovinkaan terveellistä.

Vierailija
9/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyh. Yks lonkero ja sit kokeilla saako vielä unesta kiinni. Jos ei, niin aamupaska ja tubesta jotain poppia. Leijonapullosta lonkun sekaan ja aamua eteenpäin. Suihkuttelut ja ysiltä kantabaariin jatkamaan dokailua. Kippis!

Vierailija
10/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon laihtuvani ja toivon myös, että verisuoneni eivät rasvoitu.

Toivoksi jääkin tuolla tavalla. Ei puuro, mehukeitto ja raejuusto sisällä mitään ainetta, joka laihduttaa. Ja aivan järjetöntä on syödä jotain, mikä ei maistu.

Vierailija
11/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tittelit välttämättä tyhmyyttä poista :)

Vierailija
12/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röyh. Yks lonkero ja sit kokeilla saako vielä unesta kiinni. Jos ei, niin aamupaska ja tubesta jotain poppia. Leijonapullosta lonkun sekaan ja aamua eteenpäin. Suihkuttelut ja ysiltä kantabaariin jatkamaan dokailua. Kippis!

Itse kanssa tein kossupullon lopusta pari paukkua (miksi muuten edes kirjoittelisin täällä?)

TV1:ltä tulee hyvää musiikkia.

Vierailija
13/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen filosofian maisteri eikä minulla ole mitään vakioaamiaista, syön milloin mitäkin. Pahaa ruokaa en kuitenkaan pakottautu syömään. Ja kaksi mukillista vahvaa kahvia on saatava, se on vakio.

Olen valtiotieteiden maisteri, aiemmalta koulutukseltani sairaanhoitaja. Ja syön milloin mitäkin. Joskus aamupala jää väliinkin, mutta kaksi mukillista vahvaa kahvia on saatava jotta herää. Aloittajan nakkiaamupala pannulla paistettuna kuulosti rasvapommilta ja muutenkin pahalta, oks. Nykyinen kuulostaa terveellisemmältä, kaurapuuro on ihan hyvää. Mutta mä en saa aamulla puuroa alas, mulle riittää paahtoleipä ilman levitettä juuston ja kalkkunaleikkeen sekä kurkun kanssa. Pahaa ruokaa en suostu syömään millään aterialla, ellen olisi pakon edessä kuten esim. jumissa jossain Chilen kaivoksessa tms.

Vierailija
14/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En selvittänyt mitään. Minusta vaan tuntui siltä, että rasvassa käristetyt nakit ja vaalea leipä ei ole kovinkaan terveellistä.

Vaihda vaalea leipä kasviksiin ja nakit kananmuniin, niin on hyvä aamiainen, voit vaikka voissa paistaa. Ja maistuu hyvältä.

Vierailija
15/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tittelit välttämättä tyhmyyttä poista :)

Tuolla tiedolla nyt ei varmaankaan viitattukaan titteliin, kuten köyhät siivoajataustaiset ilmeisesti olettaa. Ennen vanhaan ruukeissa saattoi yletä tittelillä, mikä ei tosiaankaan ollut osoitus fiksuudesta, vaan typerien työtehtävien parissa niiden tekemään oppimisesta. Filosofian maisteri taas viittaa tietyllä tasolla olevaan kykyyn ajatella, vaikkakaan se ei nyt mennyt ehkä ihan putkeen näissä ravitsemusasioissa.

Hiilarikin voi muuttua ap rasvaksi soluihin ja itseasiassa hiilari nostaa veren triglyseridiarvoja ja ehkä huonontaa muitakin rasva-arvoja enemmän kuin rasva.

Vierailija
16/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitokahvi, pari bisseä ja jointti. Pikaista seksiä himokkaan miehen kanssa ja nyt vois syödä leivoksen 😊

Vierailija
17/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda vaalea leipä kasviksiin ja nakit kananmuniin, niin on hyvä aamiainen, voit vaikka voissa paistaa. Ja maistuu hyvältä.

Pakko vissiin opetella, mutta kun ne kasvikset ei maistu hyvältä. Ketsupista ja sinapista mulle tulee näköjään vieroitusoireita 😬

Vierailija
18/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko vissiin opetella, mutta kun ne kasvikset ei maistu hyvältä. Ketsupista ja sinapista mulle tulee näköjään vieroitusoireita 😬

Opettele valmistamaan niistä kasviksista hyvän makuisia.

Vierailija
19/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele valmistamaan niistä kasviksista hyvän makuisia.

Voin opetella, jos neuvot minua 🍏🍅🍆🌽🌶🥕🥒

Vierailija
20/71 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maistuupa. Kokeile salaattia, jossa tomaatti, avokado, varsiselleriä, kalamata-oliiveja (tai muita hyviä mustia, ei pizzerioiden bulkkilaatua), oreganoa, mustapippuria, oliiviöljyä, sitruunamehua, suolaa. Voit turauttaa päälle rakasta ketsuppiasikin.