Tyhjästä ilmestyviä koristetimantteja?
En keksi millään, mistä näitä tulee. Edellisessä asunnossa ilmestyi muutamia, nyt olen muuttanut ja täältä löytynyt muutamia. En omista mitään, mistä niitä voisi irtoilla.
Ajattelin että jokin paita, mutta ei. Korut olen tutkinut, mutta kaikissa on vain pieniä kiviä eikä niitäkään puutu. Onko muilla ilmestyillyt ja jos on, oletteko keksineet mistä? Häiritsee jotenkin kamalasti, kun ei vain keksi mitään tavaraa mistä ne tulisivat.
Kommentit (22)
En usko että ovat aitoja, niissä on sellainen "kartio", ihan kuin olisi upotettu johonkin. Ja näyttää vain koristeelta, ei aidolta. Ei sitä tosin tiedä, mutta vielä suurempi kysymys olisi silloin, että mistä ihmeestä aitoja timantteja ilmestyilee minulle?
Ap
Kyllä tähän täytyy liittyä jotain yliluonnollista. Ehkä sua seuraa asunnosta toiseen leprechaun, joka kylvää dimangeja sun nurkkiin. Jos jätät sille esim. maitoa ja keksejä yöksi, ehkä koristekivet on jatkossa aitoja timantteja.
Minä kyllä sinuna testaisin aitouden.
Sinulla on puoliso, joka tapailee edelleen sitä hemmetin samaa bling-bling-sutturaa!
Niitä tursuilee joka kolosta edellisen asukkaan takia. Niitä on tippuillut ja nyt pyörähtelevät esiin.
Minulle ilmestyi kerran asuntooni pinssi jossa oli kirjaimet SBS enkä ikinä saanut selville miten se oli sinne päätynyt sillä ketään vieraitakaan ei käynyt edes siinä huoneessa. Laitoin pinssin talteen mutta niin se vaan oli jälleen kadonnut kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ilmestyi kerran asuntooni pinssi jossa oli kirjaimet SBS enkä ikinä saanut selville miten se oli sinne päätynyt sillä ketään vieraitakaan ei käynyt edes siinä huoneessa. Laitoin pinssin talteen mutta niin se vaan oli jälleen kadonnut kokonaan.
SBL muistaakseni se oli
Yksi vaihtoehto on työpaikka tai tuttava ja sukanpohjiin tarttuneina tai housun takin/ käänteisiin
Kirja tai albumi. Romaaneilla on paidoissa noita. Jos ne asuu siellä, kun et ole kotona?
Vierailija kirjoitti:
Kirja tai albumi. Romaaneilla on paidoissa noita. Jos ne asuu siellä, kun et ole kotona?
Mulla ainakin on hyllyssä paljon romaaneja eikä ne käytä paitoja :0
Vierailija kirjoitti:
Niitä tursuilee joka kolosta edellisen asukkaan takia. Niitä on tippuillut ja nyt pyörähtelevät esiin.
Redditissä joku kertoi edellisen asukkaan tekokynsistä. Kyse oli siis edesmenneestä naisesta, joka oli koko ikänsä käyttänyt pitkiä ruskeansävyisiä tekokynsiä. Asunto oli siivottu ja silti vuosien jälkeen niitä (kaameita) kynsiä ilmaantui ja löytyi mm. kaapien välisistä raoista jne.
Onpas hyviä vastauksia osa =D En usko tosiaan, että ovat aitoja, kyllä ne varmasti näyttäisivät erilaisilta.
3 vastaus kyllä laittoi naurattamaan, itselläkin meinasi jo käydä mielessä joku hajamielinen kotitonttu tai vastaava =D
5 vastaukseen, en muista tarkalleen mikä ketju oli kyseessä, mutta muistan itsekin lukeneeni tuon ketjun mutta ei, mieheni ei tapaile timantteja hukkailevaa sutturaa =D
6, mietin itsekin tätä, mutta tuntuu hassulta, että juuri samanlaisia molemmissa asunnoissa. Ja vanhassa asunnossa alkoi ilmestymään noita vasta viimeisen kuukauden aikana, jota ihmettelen ehkä eniten. Voineet sieltä sitten tietty kulkeutua tänne uuteen asuntoon jossakin kengässä tai jollakin muulla tapaa.
Vieraita ei ole vielä ehtinyt käymään, joten varmaan sitten vaan kulkeutuneet mukana. Tai sitten ne vain yksinkertaisesti tulevat jostakin toisesta ulottuvuudesta.
Ap
Onko sinulla koristekivisysteemeitä kynttiläasetelmassa tai jossain.
Minulla löytyy ”timantteja” silloin tällöin pöydältä ja lattialtakin. Syyllinen on kissa.
En ymmärrä miksi naurattaa ajatus timanttien aitoudesta. Miltä se tuntuu sitten jos ja kun saat tietää niiden olleen aitoja ja muistat kuinka nakkailit ne vaan kylmän viileästi roskiin. :)
Se tässä onkin oudointa, kun minulla ei ole mitään tavaroita, vaatteita, koruja, mitään, mistä noita voisi irrota. Eikä ole ollutkaan. Kissoja minullakin, ne varmaan ovat nuo alkujaan löytäneet ja kaivaneet jostakin.
En ole sanonut, että naurattaisi ajatus aitouden mahdollisuudesta, pikemminkin menninkäis kommentti =D En vain usko että ovat aitoja, mutta olen laittanut talteen samaan paikkaan kaikki, jos joskus hoksaan mistä puuttuvat tai käytän itse käsitöissä. Uskon että aidot timantit kimaltaisivat paljon enemmän ja näyttäisivät erilaisilta, ainakin jollakin tapaa.
Kerro jos saat joskus selville!
Jos niitä oli takertuneina muuttolaatikon pohjaan vaikka.
Tyttärellä on noita koristeina farkuissa , rintaliiveissä ja collegetakissa. Niitä löytyy pesukoneesta ja kylppärin lattialta, jos pyykki on kuivunut sisällä.
Se on sellainen Tuksun näköinen ja kokoinen glamourkeiju joka pörrää ja ördää öisin kämpässäsi ja jättää korvaukseksi krääsädimangeja.
Mulla oli yhden taskupeilin, jonka avulla laitoin takatukkaa, takana muovitimantteja.
Kun niitä ilmestyi, en tajunnu mistä tuli vaikka käytin peiliä aina kammatessa. Eli joku aivan luonnollinen selitys on.
Voi tulla myös sukkien pohjasta vaikka liikuntapaikan pukukopista tms.
Entä jos ne eivät olekaan koristetimantteja vaan aitoja?!